Arkadaşlar merhaba ;
Şirketimizde çalışan ve anlaşmalı olarak asgari ücretten sigortalı olan personel şimdi şikayette bulunacağını aslında 1.200 TL aldığını bildireceğini söylüyor.
Ödemeler her ay bordroya imza karşılığı yapılıyor.
Bazı dönemler (personel sayısı 10 u geçtiğinde) ödemeler banka kanalı ile yapılmış.
Muhtemelen yarın işe gelmeyecekmiş arkadaş.
Şirket ne yapmalı ?
Çıkış vs. için bildirim ne şekilde olmalı ?
Ne tür sıkıntılarla karşılaşabiliriz ?
İlginize teşekkür ederim. Saygılar..
Şirketimizde çalışan ve anlaşmalı olarak asgari ücretten sigortalı olan personel şimdi şikayette bulunacağını aslında 1.200 TL aldığını bildireceğini söylüyor.
Ödemeler her ay bordroya imza karşılığı yapılıyor.
Bazı dönemler (personel sayısı 10 u geçtiğinde) ödemeler banka kanalı ile yapılmış.
Muhtemelen yarın işe gelmeyecekmiş arkadaş.
Şirket ne yapmalı ?
Çıkış vs. için bildirim ne şekilde olmalı ?
Ne tür sıkıntılarla karşılaşabiliriz ?
İlginize teşekkür ederim. Saygılar..