Çalışanların Şahsi Kredi Kartını İşyerinde Kullanması

NURETNS

Katkı Sunan Üye
Üyelik
11 Tem 2010
Mesajlar
174
Konum
DENİZLİ
Merhabalar
İşyerinde çalışan personel seyahat harcamalarını yada diğer şirkete alınan masraf faturalarını şahsi kredi kartı ile
yapmaları doğru mudur ?
 
Bunu engelleyen bir yasaya rastlamadım.Pekâla kullanabilir.İşyerinde nasıl hesaplaşıyorlarsa ona göre de muhasebe kayıtları oluşturulabilir.
 
Merhabalar
İşyerinde çalışan personel seyahat harcamalarını yada diğer şirkete alınan masraf faturalarını şahsi kredi kartı ile
yapmaları doğru mudur ?

Sayın NURETNS,

Tahsin kardeşimin dediği gibi yasal bir engel yok. Ancak daha önce rastlanmış sıkıntılar var. Bu alımları yapan çalışanlar, işyerlerinden ayrılınca geriye dönük iade talebinde bulundular ve bunlar birhayli sıkıntıya sebep oldu, özellikle mail order kullanılanlarda. Bu yüzden muhasebe kayıtları ve çalışana ödeme yapılırken durumu açıklayan yazılarla ödeme yapılıp teyiden imza almanızı tavsiye ederim. (Avans ödemesi ve avansın iadesi işlemleri )
 
Üst