Herkese merhaba,
Önceki dönemlerde eksik gün bildirimlerinin verilmemesi nedeniyle, şirketimize bir tebligat geldi. Ücretsiz izin belgelerini kabul etmedikleri için ek beyanname istiyorlar. Biz bu ek bildirgeleri verdiğimiz zaman, muhtasar beyannamesi ile ilgili yapılacak bir husus olacak mı?
Eğer muhtasarlık bir husus olursa, bu belgeleri hiç vermeden, kurumun re'sen tahakkukunu beklediğimizde yine vergi dairelik bir husus olur mu? Kuruma sordum konuyla ilgili bilgileri yok ne yazık ki (zaten ne biliyorlar ben de onu bilmiyorum
)
Bu konularda aydınlatıcı bilgilerinizi rica ederim.
Saygılarımla
Önceki dönemlerde eksik gün bildirimlerinin verilmemesi nedeniyle, şirketimize bir tebligat geldi. Ücretsiz izin belgelerini kabul etmedikleri için ek beyanname istiyorlar. Biz bu ek bildirgeleri verdiğimiz zaman, muhtasar beyannamesi ile ilgili yapılacak bir husus olacak mı?
Eğer muhtasarlık bir husus olursa, bu belgeleri hiç vermeden, kurumun re'sen tahakkukunu beklediğimizde yine vergi dairelik bir husus olur mu? Kuruma sordum konuyla ilgili bilgileri yok ne yazık ki (zaten ne biliyorlar ben de onu bilmiyorum

Bu konularda aydınlatıcı bilgilerinizi rica ederim.
Saygılarımla