Eksik Gün Nedeni Yanlışlığı

Üyelik
13 Mar 2014
Mesajlar
2
Konum
adana
Merhabalar;

2014 ağustos ayı döneminde bir personelim 5 gün istirahatlıydı. Ancak E-bildirge de eksik gün nedeni olarak 21 (diğer ücretsiz izin) girilmiş yanlışlıkla. Personel bu nedenden dolayı rapor parasını alamıyor. Bu durumun çözümü için nasıl bir yol izlemeliyiz. Eksik gün nedenini nasıl düzeltebiliriz. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Teşekkür ederim.
 
Bir dilekçe vererek aylık bildirgedeki eksik gün sebebinin değiştirilmesini istediğinizi belirtin.Eğer dilekçe ile yapamayız derseler elden aylık bildirge vermeniz gerekecek ağustos ayı için.Kurumla görüşün dilekçe ile çözebilirmiyiz diye onlar sizi yönlendirir.
 

Benzer konular

Üst