Merhabalar;
2014 ağustos ayı döneminde bir personelim 5 gün istirahatlıydı. Ancak E-bildirge de eksik gün nedeni olarak 21 (diğer ücretsiz izin) girilmiş yanlışlıkla. Personel bu nedenden dolayı rapor parasını alamıyor. Bu durumun çözümü için nasıl bir yol izlemeliyiz. Eksik gün nedenini nasıl düzeltebiliriz. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Teşekkür ederim.
2014 ağustos ayı döneminde bir personelim 5 gün istirahatlıydı. Ancak E-bildirge de eksik gün nedeni olarak 21 (diğer ücretsiz izin) girilmiş yanlışlıkla. Personel bu nedenden dolayı rapor parasını alamıyor. Bu durumun çözümü için nasıl bir yol izlemeliyiz. Eksik gün nedenini nasıl düzeltebiliriz. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Teşekkür ederim.