bu sene 31 mayısa kadar mükellef bildirim listelerini güncelememiz mi gerekiyor?
1-Şubeyi mutlaka bildirmeniz gerekir.
2-İrtibat bürosunun mükellefiyeti yoksa (ki normal şartlar altında olmaması gerekir) bildirime konu edilmeyecektir.
ihaleli işlerin mükellef bildirimi
firma istanbul ve antalya da ihaleli iş aldı bunu da mükellef bildiriminde bildiriyormuyuz[/QUOTE
Aynı terettüd bende de var. Örneği Firmamız yazılım yapmaktadır. Bir hastanenin sabit 2 personel ile bilgisayar bakım onarım işini ihale ile aldı. Bu hastenede alınan iş ile ilgili ssk dosyası açıldı. 2012 yılında bunları ayrı ayrı şube olarak bildirdim fakat bunun şube mi yoksa merkez dosyasından mı bildirilecek emin değilim.
Erhan Bey tereddüt etmenize gerek yok, iki tane şubeniz var bunları merkezden ayrı olarak bildirmeniz gerekiyor.