İşe Giriş Yapılan Personelin İşbaşı Yapmaması

Üyelik
14 Mar 2008
Mesajlar
38
arkadaşlar hepinize kolay gelsin

firmamıza görüşmelerden sonra evraklarını tamamlatıp 2 personel aldık 2 gün önce işe başlamaları gerekiyordu fakat ikiside işe gelmedi herhangi bir haberde vermediler bizde çıkışlarını yapıcaz fakat haliyle ücret ödemesi yapayacağız sorum şu olacak 27.04 te iş başı yapmadı çıkışını 27.04 te işe gelmedi diye tutanak tutup bunuda ek-10 ile ssk ya bildirsem yeterlimi yoksa 27.04 te giriş 29.04 te çıkış yapıp 3 günlük tutanak mı tutmam gerekiyor ?

ve işe gelmediği için tutulan tutanaklarla gün tahakkuk etmemesi doğrumudur ? böyle bi uygulama yaan arkadaş varsa yardımcı olmasını rica ediyorum

herkese iyi çalışmalar...
 
Ynt: İşe Giriş Yapılan Personelin İşbaşı Yapmaması

sgk ya şahısların işe hiç başlamadıklarını açıklayan bir dilekçe yazıp ekinede işe giriş bildirgelerini ekleyin ve işe girişlerini iptal ettirin
 
Ynt: İşe Giriş Yapılan Personelin İşbaşı Yapmaması

27 GİRİŞ
27 ÇIKIŞ
1 günlük ek 10 ver ve tutanak ekine ekle işe başlamadı diye
matrahı sıfır olsun
 
Ynt: İşe Giriş Yapılan Personelin İşbaşı Yapmaması

cevaplarınız için teşekkür ederim

girişleri elden yaptığımızda dilekçe ile iptal edebiliyoduk fakat şu anda ne şekilde bi uygulama yapıldığını ssk net bi şekilde bilgilendiremiyor

bildirgeleri dilekçe ile iptal etmeyi düşünüyorumda dilekçe ile iptal edersem
1- çıkış bildirgesi vermem gerekmez diye düşünüyorum
2- bildirgeye eklemem gerek olmaz diye düşünüyorum


sayın kızıldereli siz daha önce önerdiğiniz uygulamayı yaptınız mı ?

teşekkürler...
 
Üst