İşten Ayrılış Ve E-Bildirge

deniz9

Katkı Sunan Üye
Üyelik
11 Ocak 2007
Mesajlar
237
Konum
muğla
Merhebe Arkadaşlar,31 ocak tarihinde emeklilik nedeniyle işten ayrılış bildirgesi düzenlenen çalışana ait e bildirge 30 gün üzerinden yapılmış olup ,bildirgede işten ayrılış ve ayrılış sebebi unutulmuştur.Bu durum 6 Mart tarihinde fark edilmiştir.Şubat bildirgesinde haliyle işten ayrılış verildiği için çalışan dahil edilmedi. Kısaca ocak ayına ait e bildirgede çıkış gösterilmediği için problem yaşarmıyız bu tarihte ne yapabiliriz.(işten ayrılş ve e bildirge uyumsuz )
İyi çalışmalar dilerim.
 
SGK'ya bir dilekçe yazın. İlgili kişinin 31 ocakta işten çıktığını ancak aylık bildirgede çıkış tarihinin ve sebebinin belirtilmesini unuttuğunuzu yazın. Dilekçe ekine çıkış bildirgesini ekleyin. Prim gün sayısında ve brüt ücrette bir değişikliğe yol açmayacağı için ceza çıkmaz. Sadece çıkış tarihi ve sebebi eklenecek aylık bildirgeye.
 
Teşekkür ederim Emrah GEDIK .SGK'ya dilekce ile çözüldü.Tekrar iyi çalışmalar.
 
Üst