İyi günler
Yeni açtığımız bir e-ticaret firmasında gerek kredi kartı, gerek havale gerekse kargo şirketlerinin kapıda ödeme hizmetiyle ayakkabı satışı yapmaktayız. 365 Gün ürün iade ve değişim garantisi verdiğimiz içinde sıkça değişim ve iade talebi alıyoruz. Müşterilerimizin aldığı ayakkabılar küçük ya da büyük geldiği için değişim isteğinde bulunuyorlar, bizde verdiğimiz garanti sonucunda bu değişimi gerçekleştiriyoruz. Bunun üzerine iki soru sormak istiyorum.
1-) Ürün değişiminde yani ayakkabının bir numara büyüğünü ya da küçüğünü gönderirken müşteriye iade faturası veya gider pusulası kesip gönderdiğimiz yeni ürün için yeniden fatura kesmemiz gerekiyor mu?
2-) Bazı zamanlar da ise faturasını kesip kapıda ödeme hizmetiyle kargoya verdiğimiz ürün, alıcı tarafından satın alınmıyor, herhangi bir tahsilat yapılmıyor ve ürün bize geri geliyor. Bu tür durumlarda ne tür bir prosedür izlemeliyiz bunu sormak istiyorum.
İlginize şimdiden teşekkür ederim.
Yeni açtığımız bir e-ticaret firmasında gerek kredi kartı, gerek havale gerekse kargo şirketlerinin kapıda ödeme hizmetiyle ayakkabı satışı yapmaktayız. 365 Gün ürün iade ve değişim garantisi verdiğimiz içinde sıkça değişim ve iade talebi alıyoruz. Müşterilerimizin aldığı ayakkabılar küçük ya da büyük geldiği için değişim isteğinde bulunuyorlar, bizde verdiğimiz garanti sonucunda bu değişimi gerçekleştiriyoruz. Bunun üzerine iki soru sormak istiyorum.
1-) Ürün değişiminde yani ayakkabının bir numara büyüğünü ya da küçüğünü gönderirken müşteriye iade faturası veya gider pusulası kesip gönderdiğimiz yeni ürün için yeniden fatura kesmemiz gerekiyor mu?
2-) Bazı zamanlar da ise faturasını kesip kapıda ödeme hizmetiyle kargoya verdiğimiz ürün, alıcı tarafından satın alınmıyor, herhangi bir tahsilat yapılmıyor ve ürün bize geri geliyor. Bu tür durumlarda ne tür bir prosedür izlemeliyiz bunu sormak istiyorum.
İlginize şimdiden teşekkür ederim.