- Üyelik
- 28 Nis 2009
- Mesajlar
- 27
OFİS KİRALADIK.ÜÇ LİMİTED ŞİRKETİMİZ VAR.
ESAS FAAL OLAN FİRMA ANA KİRACI DİĞER İKİ FİRMA ANA FİRMANIN 100'ER TL DEN ALT KİRACISI OLARAK KONTRAT YAPTIK.
ANA FİRMA İÇİN KİRANIN TAHSİLİNDE MUHASEBE KAYITLARIM NASIL OLMALIDIR?
AYRICA ALT KİRACILAR İÇİN STOPAJ ÖDENECEK Mİ? BU DURUMUN UYGULAMASI NASILDIR?
YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
Mesaj içeriğinde büyük harf kullanmayınız.
ESAS FAAL OLAN FİRMA ANA KİRACI DİĞER İKİ FİRMA ANA FİRMANIN 100'ER TL DEN ALT KİRACISI OLARAK KONTRAT YAPTIK.
ANA FİRMA İÇİN KİRANIN TAHSİLİNDE MUHASEBE KAYITLARIM NASIL OLMALIDIR?
AYRICA ALT KİRACILAR İÇİN STOPAJ ÖDENECEK Mİ? BU DURUMUN UYGULAMASI NASILDIR?
YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
Mesaj içeriğinde büyük harf kullanmayınız.