Öncelikle herkese kolay gelsin, diğer forum alanlarını meşgul etmemek amacıyla konuyu buraya açmak istedim 
Limited şirketlerde adres değişikliğin nasıl yapılacağı hakkında bilgi almak istiyorum;
Örneğin semt değişikliği olduğu takdirde bağlı olduğumuz vergi dairesi de değişiyor mu?
Yeni ofise geçtiğimiz zaman vergi dairesinden yine kontrole geliyorlar mı? yoksa vergi dairesine adres değişikliğini bildirdiğimiz zaman resmi olarak hemen geçerli oluyor mu?
Yeni taşınmayı düşündüğümüz yer muhtemelen normal bir apartman veya site olacak, bu daireyi home office olarak kullanmayı düşünüyorum, bunun için ekstra bir şart gerekiyor mu? (çalışma ruhsatı alabilmek için sanıyorum bütün kat maliklerinden imza alınması gerekiyor)
Teşekkürler,

Limited şirketlerde adres değişikliğin nasıl yapılacağı hakkında bilgi almak istiyorum;
Örneğin semt değişikliği olduğu takdirde bağlı olduğumuz vergi dairesi de değişiyor mu?
Yeni ofise geçtiğimiz zaman vergi dairesinden yine kontrole geliyorlar mı? yoksa vergi dairesine adres değişikliğini bildirdiğimiz zaman resmi olarak hemen geçerli oluyor mu?
Yeni taşınmayı düşündüğümüz yer muhtemelen normal bir apartman veya site olacak, bu daireyi home office olarak kullanmayı düşünüyorum, bunun için ekstra bir şart gerekiyor mu? (çalışma ruhsatı alabilmek için sanıyorum bütün kat maliklerinden imza alınması gerekiyor)
Teşekkürler,