Merhaba,
Yeni limited şirket kuruluşundaki sıra ile ilgili bir sorum olacak. Ticaret Odasında ünvan kontrolünden sonra, söz konusu şirket ünvanı ile işyerini kiralıyoruz. Ana sözleşme hazırlığı, Ticaret Odasına gerekli belgeler ile başvuru, sicil gazetesine ilan verme işlemlerinden sonra, sicilden verilen kasa fişi/ilan başvuru belgesi ile vergi dairesinden yoklama için memur çağırıyoruz. Yoklama memuru gelip işlem yaptıktan sonra vergi no. alabiliyoruz.
Peki bu arada vergi numaramız olmadan, faturası şirkete kesilecek mobilya vb. demirbaşı nasıl satın alıp, şirket adına olacak elektrik, suyu (imza sirküleri, vergi levhası olmadan) nasıl açtırıyoruz? Yoklama memuru içi boş, elektriği kapalı daireye gelince sorun çıkarmıyor mu fişi düzenlerken?
Bir de defterlerin yoklama memuru gelmeden önce mi satın alınıp notere tasdik ettirilmesi gerekiyor?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Yeni limited şirket kuruluşundaki sıra ile ilgili bir sorum olacak. Ticaret Odasında ünvan kontrolünden sonra, söz konusu şirket ünvanı ile işyerini kiralıyoruz. Ana sözleşme hazırlığı, Ticaret Odasına gerekli belgeler ile başvuru, sicil gazetesine ilan verme işlemlerinden sonra, sicilden verilen kasa fişi/ilan başvuru belgesi ile vergi dairesinden yoklama için memur çağırıyoruz. Yoklama memuru gelip işlem yaptıktan sonra vergi no. alabiliyoruz.
Peki bu arada vergi numaramız olmadan, faturası şirkete kesilecek mobilya vb. demirbaşı nasıl satın alıp, şirket adına olacak elektrik, suyu (imza sirküleri, vergi levhası olmadan) nasıl açtırıyoruz? Yoklama memuru içi boş, elektriği kapalı daireye gelince sorun çıkarmıyor mu fişi düzenlerken?
Bir de defterlerin yoklama memuru gelmeden önce mi satın alınıp notere tasdik ettirilmesi gerekiyor?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.