merhabalar herkese iyi çalışmalar.bir mükellefim gelir vergisi mükellefi ve 2009 yılında haddi aştığından bilanço usulü defter tutacak.şimdi bu ocak ayında iki tane şube açılışı yaptım.ikiside gıda satışı üzerine.biri köfte ve sıcak yemek üzerine diğeri kokoreç fastfood üzerine açıldı.bu mükellefin defterini tutarken bilanço usulü olduğu için merkez ve şubeleri ayrı ayrı hesap planında belirteceğim.yalnız kafama takılan husus bu şubelerin maliyetini nasıl ayıracağım.birde maliyet yaparken özellikle neye dikkat etmem gerektiği.yani alış ve satışda nasıl bir yöntem izlemem gerektiği.daha evvelden böyle mükellefim hiç olmadığı için açıkçası biraz tedirginim.yardımcı olacak arkadaş olursa sevinirim.teşekkürler iyi çalışmalar.