Matrah Arttırımları Beyanname Onaylama Sorunu.

URUM79

Fenomen Üye
Üyelik
11 Mar 2014
Mesajlar
1,736
Konum
İSTANBUL
7440 Sayılı kanuna göre 2022 ve öncesi dönemlere ait Gelir Vergisi Matrah arttırımı ve KDV matrah arttırımları için sistemden sözleşme feshi nedeni ile beyanname verilemiyor. Hata alıyoruz. Şimdiki vergi dairesi farklı bir vergi daire. Bu beyannameleri yeni vergi dairesine mi vermeliyiz.? Bizden sonraki meslek mensubuna mı sistemden hazırlanıp paketleyip beyannameleri kendisine hazırlayıp vermesi için mi ricada bulunmalıyız.?

Tabi burada da firma tamamen kapatmış olması durumunda ne yapılacaktı sorusu akla geliyor. Ayrıca şimdiki meslek mensubu neden beyannamelere imza atmış olsun....?
 
Kurumlar mükellefinde başıma gelmişti. Firmanız terk halinde ise elektronik olarak veremezseniz. Gelir vergisinde de aynı olacağını düşünüyorum. Formları doldurup vergi dairesinden mükellefiniz vermesi gerekiyor imza alıyorlar. Beyannameyi de en son mükellefiyetiniz hangisi ise ona verebilirsiniz.
 
Kurumlar mükellefinde başıma gelmişti. Firmanız terk halinde ise elektronik olarak veremezseniz. Gelir vergisinde de aynı olacağını düşünüyorum. Formları doldurup vergi dairesinden mükellefiniz vermesi gerekiyor imza alıyorlar. Beyannameyi de en son mükellefiyetiniz hangisi ise ona verebilirsiniz.
Başka bir faaliyet ve meslek mensubu ile başka bir vergi dairesinde gelir vergisi mükellefiyeti var. Bu durumda da beyannameleri verebilmek için aracılık sözleşmesi düzenleyemem değil mi?
 
Başka bir faaliyet ve meslek mensubu ile başka bir vergi dairesinde gelir vergisi mükellefiyeti var. Bu durumda da beyannameleri verebilmek için aracılık sözleşmesi düzenleyemem değil mi?
Düzenleyemezsiniz. Mükellefiniz mevcut meslek mensubuna söylesin o versin.
 
Üst