Muhtasar Sgk Beyanında 10 Gündür Onay Veremiyorum

Üyelik
6 Eki 2020
Mesajlar
1
Konum
maltepe
Merhaba muhtasar sgk da sgk sürekli bir hata verdi son gün sgk ya vergi dairesine gitmeme ragmen onaylayamadım.
bugun muhtasar sgkyı 5 6 kişiyle görüşerek tekrar yüklediğimde hata mesajı değişti


en son verdiği hata onayda beyan olmadığı halde
Beyanname Kontrolleri Sırasında Alınan Mesajlar
SGK Mesajı : Bu bilgilere sahip bildirge önceden oluşturulmuştur.henüz onaylanmamıştır.Söz konusu belgenin işlemleri tamamlanmadan veya MUHSGK üzerinden iptal edilmeden belge gönderilemez.
budur
nasıl çözücez 189 çöp zaten

ulaşılmıyor.
 
Merhaba
8.ay bildirgesinden mi bahsediyoruz. V2 ekranında onay bekleyen beyanlar kısmında birşey görünüyor mu?
Onaylayamadığınızda aldığınız İlk hata mesajı neydi? Sonra ne yaptınızda mesaj değişti.
Ben hatanın nereden kaynalanabileceği konusunda fikir yürütemiyorum.Beyanı,hatayı, mesajı ve tam olarak ne yapıldığını bilmem gerek.
 
MUHSGK e-Beyanname'ye giriş yaptıktan sonra "paket ara" bölümüne tıklayıp bekleyen paketleriniz var mı kontrol ettiniz mi? Paket ara bölümünde onaylanmamış bekleyenler var ise önce onları iptal edin, sonra yeni beyannameyi gönderin sorun düzelir.
 
Merhaba, Defter Beyanda Muhtasar Prim hizmet beyanını verirken
Muhtasar onaylandı fakat Sgk bildirgeleri hatalı mesajı aldım.
Hatanın nedeni : Sistem yoğunluğu sebebiyle işleminiz gerçekleştirilemedi belgenizi yeniden yükleyerek tekrar deneyiniz.[KBD586]

Tekrardan beyanmı vermeliyim.? (Sgk bölümündeki kutucuğu işaretleyerek)
 
Evet, kutucuğu işaretleyerek tekrar düzeltme yapmalısınız. Sgk'lı tüm çalışanlar listede tamamı ile olmalı. Vergi bilgileri de tamamı ile olmalı, vergi de fark olmadığı için prim çıkmaz, Ssk'yı da bu şekilde vermiş olursunuz.
 

Benzer konular

Üst