Selamlar arkadaşlar.
Geçenlerde odamız tarafından iletilen mailde 31 mart son gün olmak üzere müşter bildirim listelerinin verilmesi gerektiği belirtilmiştir.Sitede yayınlanan Hazır şablonu veya excelde oluşturulacak aynı formattaki şablonu online işlem bölümünden göndermek yeterli olacakmış.Bu tabloda kafama takılan iki husus var. Birincisi tablonun ilk başında sözleşme no kısmı var.Çoğu firmanın sözleşmesi var ama bazı firmaların sözleşmeleri yok.Hepsinin sözleşmelerini yenileyip bu kısmı eksiksiz yazmalı mıyız?Sözleşmesi olmayanların tabloya eklenmesi sorun teşkil eder mi?
İkincisi tablonun sonundaki "aylık brüt ücret" kısmı.Bildiğiniz gibi iki tarife var.makbuzlar genelde odanın tarifesine göre düzenleniyor ve çoğu firmanın gerçek ücreti ile paralellik gösteriyor.Fakat bazı firmalarda makbuz tutarı ile alınan ücret farklı olabiliyor.Hatta birkaç firmaya ücreti düzenli alınamadığı için bazı aylarda makbuz düzenlenmiyor.
Bu ücret kısmına makbuz tutarları mı yazılmalı?
Tşk.ederim saygılar.
Geçenlerde odamız tarafından iletilen mailde 31 mart son gün olmak üzere müşter bildirim listelerinin verilmesi gerektiği belirtilmiştir.Sitede yayınlanan Hazır şablonu veya excelde oluşturulacak aynı formattaki şablonu online işlem bölümünden göndermek yeterli olacakmış.Bu tabloda kafama takılan iki husus var. Birincisi tablonun ilk başında sözleşme no kısmı var.Çoğu firmanın sözleşmesi var ama bazı firmaların sözleşmeleri yok.Hepsinin sözleşmelerini yenileyip bu kısmı eksiksiz yazmalı mıyız?Sözleşmesi olmayanların tabloya eklenmesi sorun teşkil eder mi?
İkincisi tablonun sonundaki "aylık brüt ücret" kısmı.Bildiğiniz gibi iki tarife var.makbuzlar genelde odanın tarifesine göre düzenleniyor ve çoğu firmanın gerçek ücreti ile paralellik gösteriyor.Fakat bazı firmalarda makbuz tutarı ile alınan ücret farklı olabiliyor.Hatta birkaç firmaya ücreti düzenli alınamadığı için bazı aylarda makbuz düzenlenmiyor.
Bu ücret kısmına makbuz tutarları mı yazılmalı?
Tşk.ederim saygılar.