Selam üstadlar ve arkadaşlar,sormak istediğim bitmiş durumda olan özel bina inşaatlarının maliyet hesaplamalarında Belediyenin vermiş olduğu ruhsatta geçen maliyet bedelleri üzerindenmi heseplama yapılır?yani o inşaatın toplam maliyet bedeli ruhsatta verilen miktarların altında olabilirmi,resmi hesaplamalar bu ruhsattaki rakamlara göremi yapılır?(Şu an yaptığım işin mahiyeti odevliye ait ve bitmiş durumda özel bina inşaatlarının yapımında kullanılan ve alınan, mal ve hizmet alım belgelerini ayrıntılı olarak excelde döküyorum ve toplam alınan belge tutarını buluyorum,bu toplam ile Belediye ruhsatında verilen,belirtilen Yapının inşaat maliyet rakamı ile karşılaştırma yapıyorum.fark kadar belgesiz alım tespiti yapıyorum yaptığım bu işlem doğrumu).... teşekkür edrim