Sizin için asıl sorun teşkil eden / edebileceğini düşündüğünüz konu ne sn.lider07?
Yapmış olduğunuz çalışma düzenine göre kurum müfettişlerinin bazı haftalarda eksik çalıştırma yaptırdığınız, bazı haftalarda da bu eksik çalıştırmayı tamamlamak için fazladan çalıştırıp çalışanın fazla çalışma ücreti talep yoluna açık kapı bırakmanızdan rahatsızlığı ve bu konu ile ilgili gerekli onay işlemlerini yapmaktan kaçınmaları öyle değil mi?
Çalışan açısından yapmaya çalıştığınız uygulama gerçekten takdire değer olmakla birlikte ,sonuçta bir başka firmadan bu hizmeti almaktasınız. Çalışanın / çalışanların o firma ile yaşayacağı ilk sorunda sözleşme feshi gerçekleştiğinde ilk talep edecekleri şey kıdem tazminatı ve fazla çalışma ücretleri olacaktır, buna şüphe yok.
O zaman o iyi niyetinizin pek te göz önünde tutulabileceğini sanmıyorum, çünkü fazla çalışma tesbiti haftalık 45 saate göre yapılıyor, aylık çalışma süresine göre değil. Denkleştirme yaptım ama fikriniz de hatalı, ben yaptım olduyla denkleştirme yapamazsınız, bunu önceden çalışana bildirmeniz gerekir. Var mı bu yönde bir bildiriminiz?
Her şey yolundayken sorun yok, en azından çalışan tarafından bir sorun çıkmayacaktır, ama öküz ölünce ortaklığın bozulacağını göz ardı etmemek te gerek.