kaan070608
Katkı Sunan Üye
arkadaşlar anonim şirket bir işmerkezinin zemin katında faaliyet göstermekte ve burada kiracı olarak durmaktadır.şirket aynı iş merkezinin başka bir katına taşınmak istiyor ve bu katın durumuda kaba inşaat halinde.kiraya veren hiçbir masrafa karışmıyacak şirket kendi istediği gibi yaptırıp yerleşecek. şimdi şirket bu kaba inşaat halinde olan yere yapmış olduğu asansör, elektrik,su, ısınma, boya, kapı ,pencere,tezgah, dolap vs.gibi giderlerini nasıl kayıt edebilir.direk gider yazabilecek oldukları nedir bunlardan yada hepsini özel maliyetlere atıp amortisman yoluylamı giderleştirmelidir.yapılacak olan giderler yüksek rakamlar oluşturacaktır.teşekkürler. kira bedelide artık anlaşmaya göre bir müddet ödenmeyecektir belkide.bununda mali yönden nasıl bir yolu olmalıdır.sonuçta yine kiracıdır.teşk.