fonradar

Sgk dan gelen yazı

Üyelik
21 Eki 2009
Mesajlar
47
Arkadaşlar 5 yıldır sigorta dosyası açık ve 5 kişinin aktif çalıştıgı ve e-bildirgelerin her ay düzenli verildiği mükellefime sgk dan şu şeklide yazı gelmiş :

konu:işyeri açma ve çalışma ruhsatı

yukarıdaki adreste kurulu işyerinizde sigortalı çalıştırıyor olmanız halinde 5510 sayılı kanunun 11.maddesi gereği işlem yapılabilmesi için 2 nüsha işyeri bildirgesi ve aşagıdaki eklerle en geç sigortalı çalıştırmaya başlanacagı tarihte müdürlüğümüze getirilmesini rica ederiz.

hiç bişey anlamadım zaten başta işyeri bildirgesi ve ek evraklar verilmiş adres değişikligi falan bişey yok.bildirgeler düzenli verilip ödeniyor sizce ne yapmalıyız
 
Ynt: Sgk dan gelen yazı

pardon birde şu yazı var altında ...belediye başkanlıgınıın 15/07/2007 tarih 2007/114 sıra nolu işyeri açma ve çalışma ruhsatına istinaden
 
Ynt: Sgk dan gelen yazı

İlk öncelikle şunları kontrol edin, yazının geldiği sgk ile sizin bağlı olduğunuz sgk aynımı?, firma adları aynımı, adresler aynımı? sizin belediye ruhsatınız varmı?

Eğer bunlarda bir yanlışlık yok ise, dosyanızı alıp sgkya gidin, durumu izah eden bir dilekçe yazın.Büyük ihtimal sgk denetim yapmak için işyeri ruhsatı almış işyerlerine standart gönderiyor olabilir bu yazıları.
 
Ynt: Sgk dan gelen yazı

Belediyeden gelen ruhsat bilgilerine istinaden, kurum 5510 sayılı yasa kapsamında yapılacak birşey olup olmadığını öncelikle dosya memuru ön inceleme yapar, bir şey tespit edemediğinde denetim görevlilerine göndererek inceleme yaptırmaktadır. ancak bu ruhsat bilgileri belediyeden kuruma geç intikal etmekte. bu geç intikal eden bilgelerde kurumda daha geç tarihlerde işleme alınmaktadır.

muhtemelen yaşadığınız olay bu durum sonucunda oluşmuştur. ilgili dosya memuru da sistemden kontrol yapmdan tebligat çekmiştir. hangi sosyal güvenlik Kurumuna bağlı iseniz bir dilekçe ile durumunuzu izah edip, işyeri dosyasına o dilekçeyi ekletirsiniz. anladığım kadarıyla bir problem yok.
 

Benzer konular

Üst