Arkadaşlar 5 yıldır sigorta dosyası açık ve 5 kişinin aktif çalıştıgı ve e-bildirgelerin her ay düzenli verildiği mükellefime sgk dan şu şeklide yazı gelmiş :
konu:işyeri açma ve çalışma ruhsatı
yukarıdaki adreste kurulu işyerinizde sigortalı çalıştırıyor olmanız halinde 5510 sayılı kanunun 11.maddesi gereği işlem yapılabilmesi için 2 nüsha işyeri bildirgesi ve aşagıdaki eklerle en geç sigortalı çalıştırmaya başlanacagı tarihte müdürlüğümüze getirilmesini rica ederiz.
hiç bişey anlamadım zaten başta işyeri bildirgesi ve ek evraklar verilmiş adres değişikligi falan bişey yok.bildirgeler düzenli verilip ödeniyor sizce ne yapmalıyız
konu:işyeri açma ve çalışma ruhsatı
yukarıdaki adreste kurulu işyerinizde sigortalı çalıştırıyor olmanız halinde 5510 sayılı kanunun 11.maddesi gereği işlem yapılabilmesi için 2 nüsha işyeri bildirgesi ve aşagıdaki eklerle en geç sigortalı çalıştırmaya başlanacagı tarihte müdürlüğümüze getirilmesini rica ederiz.
hiç bişey anlamadım zaten başta işyeri bildirgesi ve ek evraklar verilmiş adres değişikligi falan bişey yok.bildirgeler düzenli verilip ödeniyor sizce ne yapmalıyız