Şube İşyerine Fatura

aşkınbulduk

Tanınmış Üye
Üyelik
20 Ara 2008
Mesajlar
2,506
Konum
istanbul
merkez işyerinde kullanılan faturalar var,

şube açılışı oldu.şubede ökc.var .şubede fatura kullanmak istersek nasıl olacak ? merkezin faturalarından kullanabilecek miyiz ? şubeye de ayrı fatura bastırmak mı gerek ?
 

Tahsin Kurt

Fenomen Üye
Platin Üye
Üyelik
5 Nis 2007
Mesajlar
9,151
Konum
İstanbul
Selamlar
Şube,her halükarda fatura kullanacaktır.
1- Şayet merkezin fatura koçanlarından birini kullanacaksanız,her bir fatura ya şube adresin kaşesini basmalısınız.
2- Yeni fatura bastıracaksanız, faturanın adres kısmına önce şube adresi yazılacak,altına da merkez: (merkez adresi) şeklinde yazılacaktır.
Yani kaç şube olursa olsun,adres altına mutlaka merkez adres ilave edilecektir.
Saygılar
 

aşkınbulduk

Tanınmış Üye
Üyelik
20 Ara 2008
Mesajlar
2,506
Konum
istanbul
üstad teşekkürederim,

merkezi ay sonunda kapatacağım,merkezdeki kasayı şubeye getiririz dedim birdaha masraf olmasın,
kasanın hafızası değişmez değilmi ? sadece adres değişir sanıyorum ?
 
Üst