Merhaba;
Bir personelimiz Şubat ayında 4 günlük bir rapor aldı. Maaşların tahakkukukunu yaparken 4 gün çalışmadığını göz önüne alarak çalışma gününü 26 olarak hesapladım. Bu arada rapor girişini SGK nın sitesinden online olarak bildirdik tabi. Şimdi E- Bildirge vermek istediğim zaman prim ödeme günü 26 olarak görülüyor ve eksik günü Şubat ayınının 28 çekmesinden dolayı 2 gün göstermek zorunda kalıyorum. Haliyle Ek- 10' da da 2 gün olarak göstercem. Rapor 4 gün olduğu için bir sıkıntı ile karşılaşır mıyım ?
Bir personelimiz Şubat ayında 4 günlük bir rapor aldı. Maaşların tahakkukukunu yaparken 4 gün çalışmadığını göz önüne alarak çalışma gününü 26 olarak hesapladım. Bu arada rapor girişini SGK nın sitesinden online olarak bildirdik tabi. Şimdi E- Bildirge vermek istediğim zaman prim ödeme günü 26 olarak görülüyor ve eksik günü Şubat ayınının 28 çekmesinden dolayı 2 gün göstermek zorunda kalıyorum. Haliyle Ek- 10' da da 2 gün olarak göstercem. Rapor 4 gün olduğu için bir sıkıntı ile karşılaşır mıyım ?