Sayın Üstadlarım;
01.10.2008 tarihi ile yürürlüğe girmiş olan SGK ile Aylık Prim ve Hizmet Bildirgesinde de değişiklikler göze çarpıyor. Benim yönetmelikde canımızı en çok yakacak yerlerden biri olarak gördüğüm nokta ay ortasında girmiş olan ve haftalık izne hak kazanmamış ama kullanmış olan personel için eksik gün bildirgesi ( ek:8 ) verilecek olması konusudur. Bu konu hakkında uzun vadede takibat için bir öneriniz varmı acaba? 300 küsür personelimiz var ve sürekli ay ortasında giriş olur. Birçok arkadaşmız da aynı sorunu yaşayacaktır diye düşünüyorum.
01.10.2008 tarihi ile yürürlüğe girmiş olan SGK ile Aylık Prim ve Hizmet Bildirgesinde de değişiklikler göze çarpıyor. Benim yönetmelikde canımızı en çok yakacak yerlerden biri olarak gördüğüm nokta ay ortasında girmiş olan ve haftalık izne hak kazanmamış ama kullanmış olan personel için eksik gün bildirgesi ( ek:8 ) verilecek olması konusudur. Bu konu hakkında uzun vadede takibat için bir öneriniz varmı acaba? 300 küsür personelimiz var ve sürekli ay ortasında giriş olur. Birçok arkadaşmız da aynı sorunu yaşayacaktır diye düşünüyorum.