Bankadan Maaş Ödemesinde Cari ve Uzun Vadeli Avans Kesintileri

Üyelik
16 Ocak 2009
Mesajlar
2
Merhabalar,
Şu yönetmeliğe göre : http://www.alomaliye.com/2008/ucret_banka.htm
maaşlar bankadan yatırılacak denilmekte.
çalıştırdıkları işçiye o ay içinde yapacakları her türlü ödemenin kanunî kesintiler düşüldükten sonra kalan net tutarını, bankalar aracılığıyla ödemekle yükümlüdürler.
[size=9pt] Biz senelerdir personel maaşlarını zaten bankadan yatırıyoruz ve sorun yok bu konuda Ama!

1- Personelimize makbuz karşılığı uzun vadeli avans verip bunu maaşından düşüyorduk.
2- personelimiz şirketimizden ürün alıyordu, carisine yazıp (fatura karşılığı)bunu maaşından düşüyorduk.
3-Ayrıca vezne çalışanlarımızdan açık çıkması durumunda avans makbuzu kesip bunu da ay sonunda personel maaşından düşüyorduk.

Bölge çalışma bu yönetmelikle bunları kesemezsiniz. Net maaş yatırın diyor.

Bu durumda ne yapmak gerekiyor. Yukarıdaki madde çok keskin. Bunları nasıl keseceğiz personelden. Hem personele yardımcı olmak istiyoruz (alışveriş yaptırarak(parası ay sonunda kesiliyor.- uzun vadeli avans veriyoruz), ama bunu yapamıyoruz. Hem zaten bankadan yılladır ödeme yapıyoruz?

Yönetmeliği iyi buluyorum. Yanlız ayın olarak yapılan ödemelerin maaştan kesilmesi nasıl olacak? Bir kaç haftadır bunu düşünüp duruyoruz. Hala çözümleyemedik!

Siz nasıl uyguluyorsunuz bu yönetmeliği
?
 
Üst