Ynt: Bir SMMM Bürosu Açmak Nasıl Olur
teşekkürler aslında bölük pörçük dedikleri cinsten bilgilerimi sıraya koymaya çalışıyorum birşey atlamamak için..
demekki öncelikle kira kontratımı yapacağım sonra
1-vergi dairesinden yoklama iste
2-serbest meslek defteri al tasdiklet
3-yoklama. kontrat kaşe talep formu. çalışan listesine kayıt formu ile odaya.
4-vergi levhası ile ilgili tasdik
5-kaşe no belli oldu ise vergi dairesinden şifre alınır..
6-serbest meslek makbuzu bastır
7-bağ kur kaydı
8-damga vergisi ile ilgili beyan ödeme
9-İşyeri açılışına ilişkin gerekli yoklama odalar tarafından yapılır. Vergi dairelerince mükellefiyet tesisinde oda sicil belgesi aranır. Büro edinen meslek mensupları odaya kayıt olduktan itibaren üç ay içinde Büro Tescil Belgesi almak zorundadırlar. Büro Tescil Belgeleri iki yılda bir vize ettirilir."
10- tabela ve belediyeye ilan tabela harcı
11- belediye ruhsatı için acele etmiyorum daha doğrusu bizim için uğraşanları sabote etmemek için almıyorum şimdilik.
12-laptop. muhasebe yazılımı alabilirim.. yani gider yapabilir yazabilir ve varlıkları kaydedebilirim artık..
13-kontrol kontrol var mı kira ile kdv ile ilgili beyan vs..tarihe göre değişir..
14-odadan gelip tescil belgesi getirecekler.. asgari ücret tarifesini kaşeyi ve gerekli matbu formları edin sözleşme vs
sanırım benim için başlangıç sıralaması böyle... atladılkarım veya sıralamayı karıştırdığım olabilir.. düzeltmeler için şimdiden teşekkür..
bunun yanı sıra sn sami tuzunuz kuru galiba biliyorsunuz tüm açılış işlemlerini..bir işi en iyi yapan bilir tabi..
yine yazılımla ilgili çelişkilerim var büro arkadaşım om8000 kullanıcısı bu konuda her soruma anında cevap alabileceğim hal böyle iken hala luca der miyim emin olamıyorum.. şu dönemde en basit ve en çok yardım alabileceğim işleri seçmem gerek..
ben yaptıkça şunu yaptım şöyle yaptım diye rapor ederim..yeni açılış yapanların da güncel yorumlarını beklerim..
teşekkürler aslında bölük pörçük dedikleri cinsten bilgilerimi sıraya koymaya çalışıyorum birşey atlamamak için..
demekki öncelikle kira kontratımı yapacağım sonra
1-vergi dairesinden yoklama iste
2-serbest meslek defteri al tasdiklet
3-yoklama. kontrat kaşe talep formu. çalışan listesine kayıt formu ile odaya.
4-vergi levhası ile ilgili tasdik
5-kaşe no belli oldu ise vergi dairesinden şifre alınır..
6-serbest meslek makbuzu bastır
7-bağ kur kaydı
8-damga vergisi ile ilgili beyan ödeme
9-İşyeri açılışına ilişkin gerekli yoklama odalar tarafından yapılır. Vergi dairelerince mükellefiyet tesisinde oda sicil belgesi aranır. Büro edinen meslek mensupları odaya kayıt olduktan itibaren üç ay içinde Büro Tescil Belgesi almak zorundadırlar. Büro Tescil Belgeleri iki yılda bir vize ettirilir."
10- tabela ve belediyeye ilan tabela harcı
11- belediye ruhsatı için acele etmiyorum daha doğrusu bizim için uğraşanları sabote etmemek için almıyorum şimdilik.
12-laptop. muhasebe yazılımı alabilirim.. yani gider yapabilir yazabilir ve varlıkları kaydedebilirim artık..
13-kontrol kontrol var mı kira ile kdv ile ilgili beyan vs..tarihe göre değişir..
14-odadan gelip tescil belgesi getirecekler.. asgari ücret tarifesini kaşeyi ve gerekli matbu formları edin sözleşme vs
sanırım benim için başlangıç sıralaması böyle... atladılkarım veya sıralamayı karıştırdığım olabilir.. düzeltmeler için şimdiden teşekkür..
bunun yanı sıra sn sami tuzunuz kuru galiba biliyorsunuz tüm açılış işlemlerini..bir işi en iyi yapan bilir tabi..
yine yazılımla ilgili çelişkilerim var büro arkadaşım om8000 kullanıcısı bu konuda her soruma anında cevap alabileceğim hal böyle iken hala luca der miyim emin olamıyorum.. şu dönemde en basit ve en çok yardım alabileceğim işleri seçmem gerek..
ben yaptıkça şunu yaptım şöyle yaptım diye rapor ederim..yeni açılış yapanların da güncel yorumlarını beklerim..