Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

ebabil

Katkı Sunan Üye
Üyelik
11 Şub 2010
Mesajlar
189
arkadaşlar büro acmak için neler gerekli,yani bir büronun aylık masraflarını karşılamak için en az kaç defter gerekir.masraflardan sonra en az elde ne kadar kalmalı.bu zamanda büro acmakmı yoksa bir şirkettemi çalışmak avantajlı olur.
büro acan arkadaşlar ve yeni ruhsatını alan ve büro açmayı düşünen arkadaşlar bu konuda düşünceleriniz nelerdir.
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

mükellefin varsa oturduğun evden bile tek bi bilgisayarın olsa belli süre idare edersin masrafında fazla olmaz ama çok çalışmak gerektiğine inanıyorum ama şirkette çalışıp başkasının ağız kokusunu çekmekten kendi işin için çırpınırsın bende stajım bitince büro açmayı düşünüyorum ve şirketten çok çok daha cazip geliyor. şu 2 sene bi bitse yaaa
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

Lisanslı muhasebe programı, bilgisayar, depozito, kira, tabela, diğer büro demirbaşları ile malzemeleri, döşek yorgan falan 10.000-15.000 i bulur maliyeti.
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

cargocu_muh ' Alıntı:
mükellefin varsa oturduğun evden bile tek bi bilgisayarın olsa belli süre idare edersin masrafında fazla olmaz ama çok çalışmak gerektiğine inanıyorum ama şirkette çalışıp başkasının ağız kokusunu çekmekten kendi işin için çırpınırsın bende stajım bitince büro açmayı düşünüyorum ve şirketten çok çok daha cazip geliyor. şu 2 sene bi bitse yaaa
evde idare etmek ve masraf çok olmaz derken tam anlamadım büro açmak zorunlu değilmi.evde 2 pc 1 yazıcım vszaten var ama evde bu işin yapılabileceğini hiç düşünmemiştim.sonuçta odaya bir büro göstermek zorundayım.
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

sedateroglu ' Alıntı:
Lisanslı muhasebe programı, bilgisayar, depozito, kira, tabela, diğer büro demirbaşları ile malzemeleri, döşek yorgan falan 10.000-15.000 i bulur maliyeti.
10-15 milyar çok fazla değilmii.okadar tutarmı ???
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

az bile söylenen rakam ama yok 1 pc 1 masa ruhsat felan dedınızmı 6000 lırayı bıle bulabılır.
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

Lisanslı muhasebe programı nereden baksan 2.000 TL den aşağı değildir.
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

Tek bilgisayar için 950 1+1 ->1178 1+5 -> 1406 TL (SQL çalışan)
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

Muhasebe programı olarak Luca yı düşünmez misiniz?
%50 indirimi var şu an
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

denizli ' Alıntı:
Muhasebe programı olarak Luca yı düşünmez misiniz?
%50 indirimi var şu an
lucayı hep düşündüm ama bu işi yapan arkadaşlar farklı programlar kullanıyorlar.onlardanda işi yaparken yardım almayı düşündüğümden ayrı programlar olsun istemiyorum.luca internet tabanlı oldugu için çok beğenenler var bu özelliğide benim olumlu düşünmemin nedenlerinden ama nette araştırınca memnun olmayanlarda var.kesin karar vermedim.ayrıca luca indirimli olarak nekadar bir fikriniz varmı.
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

ebabil ' Alıntı:
denizli ' Alıntı:
Muhasebe programı olarak Luca yı düşünmez misiniz?
%50 indirimi var şu an
lucayı hep düşündüm ama bu işi yapan arkadaşlar farklı programlar kullanıyorlar.onlardanda işi yaparken yardım almayı düşündüğümden ayrı programlar olsun istemiyorum.luca internet tabanlı oldugu için çok beğenenler var bu özelliğide benim olumlu düşünmemin nedenlerinden ama nette araştırınca memnun olmayanlarda var.kesin karar vermedim.ayrıca luca indirimli olarak nekadar bir fikriniz varmı.


ebabil lucayı al geç tek geçerim.. şuan en en ideal program.. hemde ucuz hiçbir sıkıntı yaşamazsın.. pişman olmazsın emin ol..
hem sen yeni smmm olcaksın... al laptopu bide wınn gezerken iş yap.. şekil olur
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

merhabalar mıkro kullanıcısı olarak mıkroyu onerırım ama ınceledıgım ve aldıgım duyumlar onlıne ıslem yapılabılıyor olması ( bağlantı olan heryerden ) bana cok cazip geldı ve bence luka sızın ıcın uygun olacaktır zira mıkro için masraflar lukaya oranla cıddı anlamda daha fazla oldugunu belırteyım.

buro açma işine gelınce ılk once bence masraflarınızı paylaşacagınız bır ortak bulmanız evden ıdare seklı mukellefe guven vermemekde ve ıllakı bır ofıs adresının guvenını uzerlerınde hıssetmek ıstemekteler ofisin yolunu bılmeseler dahi... :)
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

fatihcan ' Alıntı:
merhabalar mıkro kullanıcısı olarak mıkroyu onerırım ama ınceledıgım ve aldıgım duyumlar onlıne ıslem yapılabılıyor olması ( bağlantı olan heryerden ) bana cok cazip geldı ve bence luka sızın ıcın uygun olacaktır zira mıkro için masraflar lukaya oranla cıddı anlamda daha fazla oldugunu belırteyım.

buro açma işine gelınce ılk once bence masraflarınızı paylaşacagınız bır ortak bulmanız evden ıdare seklı mukellefe guven vermemekde ve ıllakı bır ofıs adresının guvenını uzerlerınde hıssetmek ıstemekteler ofisin yolunu bılmeseler dahi... :)

evet ofis şart.. ayrıca evde iş yapmak sıkıcı oluyor bende 4-5 defter var işten çıkınca onların işini yapmak az olmasına rağmen gözümde büyüyor ve istediğim düzeni sağlayamıyorum.. birde eve iş getirmiş oluyorsun
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

Bence yeni büro açmak isteyenler gider ortaklığı şeklinde büro açabilirler. Maliyetler yarıyarıya azalır.
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

cargocu_muh ' Alıntı:
mükellefin varsa oturduğun evden bile tek bi bilgisayarın olsa belli süre idare edersin masrafında fazla olmaz ama çok çalışmak gerektiğine inanıyorum ama şirkette çalışıp başkasının ağız kokusunu çekmekten kendi işin için çırpınırsın bende stajım bitince büro açmayı düşünüyorum ve şirketten çok çok daha cazip geliyor. şu 2 sene bi bitse yaaa
ebabil ' Alıntı:
cargocu_muh ' Alıntı:
mükellefin varsa oturduğun evden bile tek bi bilgisayarın olsa belli süre idare edersin masrafında fazla olmaz ama çok çalışmak gerektiğine inanıyorum ama şirkette çalışıp başkasının ağız kokusunu çekmekten kendi işin için çırpınırsın bende stajım bitince büro açmayı düşünüyorum ve şirketten çok çok daha cazip geliyor. şu 2 sene bi bitse yaaa
evde idare etmek ve masraf çok olmaz derken tam anlamadım büro açmak zorunlu değilmi.evde 2 pc 1 yazıcım vszaten var ama evde bu işin yapılabileceğini hiç düşünmemiştim.sonuçta odaya bir büro göstermek zorundayım.
[/quot
ebabil ' Alıntı:
cargocu_muh ' Alıntı:
mükellefin varsa oturduğun evden bile tek bi bilgisayarın olsa belli süre idare edersin masrafında fazla olmaz ama çok çalışmak gerektiğine inanıyorum ama şirkette çalışıp başkasının ağız kokusunu çekmekten kendi işin için çırpınırsın bende stajım bitince büro açmayı düşünüyorum ve şirketten çok çok daha cazip geliyor. şu 2 sene bi bitse yaaa
evde idare etmek ve masraf çok olmaz derken tam anlamadım büro açmak zorunlu değilmi.evde 2 pc 1 yazıcım vszaten var ama evde bu işin yapılabileceğini hiç düşünmemiştim.sonuçta odaya bir büro göstermek zorundayım.
Arkadaşlar SMMO odaları evden çalışmaya izin vermiyor. Bu sorunu çözen arkadaşlar nasıl çözdüklerini de açıklayabilirler mi acaba? Aynı sorun ben de var çünkü.
 
Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

ben haziran sonunda açıcam inşallahmayıs sonu tatile çıkıcam haziranda ofis kiralama boya badan kurması ayrıca 6 aylık geçici vergi dönemi onuda atlatıp 1 temmuz olarak defterleri alıcam. herşey inşallah istediğim gibi ilerler aksilik olmaz.
muh. programına gelirsek luca alacağım ben hem diğer paket programlarından daha uygun g
ncellemelere ıvıra zıvıra para vermiyorsun hem int. tabanlı olmanın çok büyük avantajı var programıda inceledim gayet güzel anlaşılır. yeni nesil smmmler olarak teknolojiye yeniliğe açıkolmamız gerek tıpkı kanun takibi gibi bunlarıda takip etmemeiz kendimiz geliştirmemiz mesleğimiz açısından da önemli en azından benim için :D
 

Benzer konular

Üst