Ocak /2011 döneminde malzeme alımı yaptığımız firmalardan biri adreste bulunamadığı için (öğrenebildiğimiz kadarıyla) koda girmiş. Altımızda sıkıntılı firma istemediğimiz için ilgili faturaların kdv sını indirilecek kdv toplamımızdan çıkardık. Ocak/2011 döneminden başlayarak kdv düzeltme beyannamelerimizi verdik. Öğrenmek istediğim ;
1-KDV'den çıkarma olayında muhasebe kaydı nasıl olacak ? (191'e alacak yazmayı düşünüyorum ama borçlu hesaba ne yazıcam bilemiyorum.)
2-Sadece kdv beyannamelerimizle ilgili düzeltme verdik. Form BA ve geçici vergi beyannamelerinde düzeltme yapmadık, sizce bu doğrumu ? (Çünkü alıma ait faturamız, irsaliyemiz, banka havalesi dekontumuz mevcut gerçekten bu alımı yaptık biz.)
LÜTFEN YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM....
1-KDV'den çıkarma olayında muhasebe kaydı nasıl olacak ? (191'e alacak yazmayı düşünüyorum ama borçlu hesaba ne yazıcam bilemiyorum.)
2-Sadece kdv beyannamelerimizle ilgili düzeltme verdik. Form BA ve geçici vergi beyannamelerinde düzeltme yapmadık, sizce bu doğrumu ? (Çünkü alıma ait faturamız, irsaliyemiz, banka havalesi dekontumuz mevcut gerçekten bu alımı yaptık biz.)
LÜTFEN YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM....