Merhabalar,
31.07 tarihinde çıkışı yapılmış olan bir çalışanın prim ve hizmet bildirgesi verilirken Çıkış Gün bölümü boş geçilmiş ve bildirge bu şekilde onaylanmıştır.
Bu durumu düzeltmek için önce sadece bu çalışan için iptal bildirge daha sonra da ek bildirge vermek gerekeceğini düşünüyorum.(Daha doğru bir yöntem varsa paylaşırsanız sevinirim.)
Ancak iptal bildirge onay ekranında ''Onaylama işlemi sonrasında, cari dönem için internet üzerinden Düzeltme - Silme -Ekleme işlemi yapamayacaksınız. '' diye bir uyarı çıkmakta. iptalden sonra ilgili çalışanın ek bildirgesini kağıt ortamında mı vermek gerekecek?
Yardımcı olabilirseniz sevinirim. iyi günler.
31.07 tarihinde çıkışı yapılmış olan bir çalışanın prim ve hizmet bildirgesi verilirken Çıkış Gün bölümü boş geçilmiş ve bildirge bu şekilde onaylanmıştır.
Bu durumu düzeltmek için önce sadece bu çalışan için iptal bildirge daha sonra da ek bildirge vermek gerekeceğini düşünüyorum.(Daha doğru bir yöntem varsa paylaşırsanız sevinirim.)
Ancak iptal bildirge onay ekranında ''Onaylama işlemi sonrasında, cari dönem için internet üzerinden Düzeltme - Silme -Ekleme işlemi yapamayacaksınız. '' diye bir uyarı çıkmakta. iptalden sonra ilgili çalışanın ek bildirgesini kağıt ortamında mı vermek gerekecek?
Yardımcı olabilirseniz sevinirim. iyi günler.