Eksik Gün Bildirim Formu

Ynt: Eksik Gün Bildirim Formu

ay içerisinde devamsızlık yapan personel için ek-10 bildirimini nasıl vereceğiz.
örneğin 30 çeken aylarda personel 1 gün devamsızlık yapmış ise hafta tatilini haketmediği için çalışma günü 28 olacağı için ek-10 da işe gelmediği 1 günü devamsızlık olarak mı yazmamız yeterli mi. bu şekilde hesap 28+1 gün 29 oluyor. yoksa ek-10 da 2 gün olarak mı yazmalıyız.
 
Ynt: Eksik Gün Bildirim Formu

Eğer işe gelmediğine dair tutanak tuttu iseniz buna istinaden 2 gün eksik bildirebilirsiniz. Ek-10 ekinde vereceğiniz tunanak fot. altına not olarak "hf tatilini hak etmediğinden" şeklinde yazabilirsiniz.
 
Ynt: Eksik Gün Bildirim Formu

T U R K O ' Alıntı:
Muhasebeee ' Alıntı:
yureklimu ' Alıntı:
Merhaba Arkadaşlar,


Bir çalışanımız mayıs ayı içinde 10 gün rapor aldı. Eksik gün bildirim formuna eksik gün sayısı olarak 10 gün mü
gireceğim yoksa 9 gün mü gireceğim?

Yardımlarınıza ihtiyacım var.

Ek-10 yapılırken Eskik gün sayısı 10 gün olarak ele alınıp Prim hizmet belgesinde 20 gün çalışmış gösterilecektir.
Ek-10 + Prim Hizmetteki Süre = 30 gün

sgk günü yani aylık bildirim günü 21 olarak gösterilmek zorun ki tebliğde de bu yönde açıklanmıştır. Ek-10 ise 30-21=9 gün gösterilmelidir.
bu durumda çalışmazlık raporunu sisteme girerken 10 gün olarak girip, bordroyu düzenlerken 9 gün olarak eksik gün belirtmemiz sorun çıkartmaz mı acaba?
 

Benzer konular

Üst