ensaryilmaz1982' Alıntı:
Firmada sigortalı olarak çalışan işçilere ait brüt ücretleri, zarar çıktığından dolayı gider yazılmaması durumu söz konusu mudur? Eğer yazılmazsa ne gibi sakıncalar doğurur?
Sevgili forumdaş ensar yılmaz
Arkadaşların söylediği doğru yanlızca benim aşağıda yazacağım belki senin için bir yol olabilir. Eğer dönemsel olarak düşünürsek biz işçilerlere peşin değil çalıştıktan sonra maaş ödemesi yapıyoruz yani örneklersek
10 ayın maaşını 11 ayda ödüyoruz.Dolayısı ile msug'ta göre bu ödemeler ödendiği ayda gider yazılır.Öyleyse 10 ayın maaş ödemelerini Gelecek aylar giderlerine alınıp 11 ayda oradan gider hes.atarsak bir sorun olmaz.
tabi bu benim yanlızca 1 ay için geçerli.(eğer maaş ödemesi düzenli oluyorsa) Eğer düzenli maaş ödemesi yapılmıyorsa zaten bunu gider yazmasın ödendiği ayda yazarsın.
Arkadaşlar bu fikir destekleniyormu ? Cevaplarınızı bekliyorum
Saygılar
Ferhat