İşten Çıkışı Yapılan Personelin Primi

nirvana3482

Katkı Sunan Üye
Üyelik
12 Kas 2008
Mesajlar
296
Konum
İstanbul
Merhaba,

Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.İşten çıkışı yapılan personelin haketmiş olduğu Primini bordrosunda göstermeyi unutmuşuz maaşını ödedik ve kalan primini ödemesini yapmak istiyoruz fakat bunun için yapmam gereken resmi işlem nedir.

Resmi olarak çalışıyor gözükmüyor.İşten çıkışını yaptığımız için.

Yada bu primin ödendiğini ne şekilde kayıt altına almam gerekiyor.

Şimdiden teşekkürler
 
Ynt: İşten Çıkışı Yapılan Personelin Primi

Prim işten çıkmadan önceki dönemi ilgilendirdiğinden son ay bordrosunda göstermeli ve aylık sgk bildirimine ek vermelisiniz.
 
Ynt: İşten Çıkışı Yapılan Personelin Primi

nane ' Alıntı:
Prim işten çıkmadan önceki dönemi ilgilendirdiğinden son ay bordrosunda göstermeli ve aylık sgk bildirimine ek vermelisiniz.

1 ya geçti mümkün mü ?ve idari para cezası nedir. asgari ücretin 8/1 mi?
 
Ynt: İşten Çıkışı Yapılan Personelin Primi

nirvana3482 ' Alıntı:
nane ' Alıntı:
Prim işten çıkmadan önceki dönemi ilgilendirdiğinden son ay bordrosunda göstermeli ve aylık sgk bildirimine ek vermelisiniz.

1 ya geçti mümkün mü ?ve idari para cezası nedir. asgari ücretin 8/1 mi?

Herşey mümkün geriye dönük ek bildirge verebilirsiniz. Ait olduğu dönem bildirgesi zamanında verildiği için pek fazla bir ceza olacağını sanmıyorum
 
Ynt: İşten Çıkışı Yapılan Personelin Primi

Acaba sanki sonradan bir ş yaptırmış gibi gider pusulası olmaz mı ?

olmaz aslındada şimdi ek prim v.s ceza kesilecek gereksiz yere
 
Ynt: İşten Çıkışı Yapılan Personelin Primi

Ayrıca muhtasarda da düzeltme gerekecektir.
 
Üst