Ynt: İşveren Hissesi Sigorta Prim Teşviki
Merhabalar;
2 şirketim, 8 şubem var. Şubelerimin bağlı bulunduğu sigorta müdürlükleri farklı. bir sigorta müdürlüğü sadece genel dilekçe isterken, bir diğeri personellere ilişkin dilekçe ekinde kimlik fotokopisi ve işe giriş bildirgelerini istedi. Her ay giriş yapan personel için ayrı ayrı dilekçe mi vermeliyim? dedim, "bilmiyoruz, sormak gerek" yanıtını aldım. Sigorta müdürlükleri bile birbirini tutmuyor.
Bildirgelerini veren olmuş sanırım, bordroya her hangi bir değişiklik yansıyor mu? Muhasebeyi etkileyen bir durum var mıdır?
Teşekkürler, İyi Çalışmalar.
Merhabalar;
2 şirketim, 8 şubem var. Şubelerimin bağlı bulunduğu sigorta müdürlükleri farklı. bir sigorta müdürlüğü sadece genel dilekçe isterken, bir diğeri personellere ilişkin dilekçe ekinde kimlik fotokopisi ve işe giriş bildirgelerini istedi. Her ay giriş yapan personel için ayrı ayrı dilekçe mi vermeliyim? dedim, "bilmiyoruz, sormak gerek" yanıtını aldım. Sigorta müdürlükleri bile birbirini tutmuyor.
Bildirgelerini veren olmuş sanırım, bordroya her hangi bir değişiklik yansıyor mu? Muhasebeyi etkileyen bir durum var mıdır?
Teşekkürler, İyi Çalışmalar.