merhaba;benim bir kaç sorum olacak fikirlerinizi ve bu konuda kendi uygulamalarınızı paylaşırsanız sevinirim.
1-işyeri kiralarının banka üzerinden geçmesi gerektiği ayrıca gider pusulası düzenlenmesi zorunluluğu olduğu malum,sizler bütün mükelleflerinizde gider pusulası düzenletiyormusunuz?
2-diyelimki işe yeni başlanıldı ve ilk 2 ay kirası elden verilmiş bankadan geçmemiş,3 ayın bankadan dekontu var bunu giderlere yazıp 3. ayında muhtasar beyannameyle beyan edip stopajı ödenmiş bu iki ayın banka dekontunun olmaması sorun olurmu bir defaya mahsus yada gider pusulasımı düzenleteyim
3-her ay düzenli bankadan brüt 750 net 600 tl bankadan yatırılıyor, ocak şubat mart nisanda da muhtasar beyanname hazırlırken 3*750=2250 işyeri kirası olarak tek seferde beyannamde yazılmamaıs sıkıntı olurmu,yani ocak750 ,şubat 750 mart 750 karşısınada stopajları ayrı ayrımı yazılması gerekti.
şimdiden görüşleriniz için teşekkürler
1-işyeri kiralarının banka üzerinden geçmesi gerektiği ayrıca gider pusulası düzenlenmesi zorunluluğu olduğu malum,sizler bütün mükelleflerinizde gider pusulası düzenletiyormusunuz?
2-diyelimki işe yeni başlanıldı ve ilk 2 ay kirası elden verilmiş bankadan geçmemiş,3 ayın bankadan dekontu var bunu giderlere yazıp 3. ayında muhtasar beyannameyle beyan edip stopajı ödenmiş bu iki ayın banka dekontunun olmaması sorun olurmu bir defaya mahsus yada gider pusulasımı düzenleteyim
3-her ay düzenli bankadan brüt 750 net 600 tl bankadan yatırılıyor, ocak şubat mart nisanda da muhtasar beyanname hazırlırken 3*750=2250 işyeri kirası olarak tek seferde beyannamde yazılmamaıs sıkıntı olurmu,yani ocak750 ,şubat 750 mart 750 karşısınada stopajları ayrı ayrımı yazılması gerekti.
şimdiden görüşleriniz için teşekkürler