Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

Kendi adıma değerli zamanınız aldığım için Özür dilerim ama üzerime yazı yazılmasından dolayı savunma yapıp konu dışına çıkmak zorunda kaldım. Söz konusu şahse gerekli cevabı kişisel msj olarak gönderdim,böylece hem sizin zamanınızı almadım,hemde kendisinin daha fazla rezil olmasını önledim.

Saygılarımla...
 
Ynt: Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

Bence her sektör kendini yenilerken, bizim mesleğimizde de rekabet had safhada artık sadece yapılması gerekenlerleri yapmakla olmayacak ;)
 
Ynt: Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

stajyeradayi ' Alıntı:
Bence her sektör kendini yenilerken, bizim mesleğimizde de rekabet had safhada artık sadece yapılması gerekenlerleri yapmakla olmayacak ;)

Kesinlikle doğru söylüyorsun her meslekte böyle,fark yaratmak gerekiyor,doktor varr(sağlık ocağında),doktor var uluslararası konferanslarda diğer doktorlara ders veriyor. Dünya artık böyle ;)
 
Ynt: Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

-Tartışma yokmu.! Yazılarınızın arasına gülen adamlar koymanıza rağmen bir tartışmanın olduğu gün gibi ortada.Yüzyüze karşılaşsanız saç saça baş başa gireceksiniz nerdeyse.Dışardan öyle gözüküyor en azından.
-Konu ile alakası olmayan bir mevzuya doğru kayıyordu muhabbet.
Değinmek istediğin başka şeyler varsa, açarsın başka bir konu, orada istediğin kadar yazarsın.!
-Ben 2006 dan beri forumdayım, müşteri memnuniyeti ile ilgili başka bir başlık hatırlamıyorum.
-Birisinin sana özelden hakaret ettiğini düşünüyorsan admin_fast' a şikayet edersin, kusurlu ise cezasını alır.
-Son olarak buradan da ikinizide uyarıyorum, konuşmalarınıza dikkat edin ve forum kurallarına uyun.!
 
Ynt: Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

neden hala konuşmasına ve konuyu baltalamsına izin veriyorsunuz,lütfen yayınla özel msj direk kopyala yapıştırla,yalanınıda çıksın ortaya Ayıp denen bişey var ama başka bir işin yok mu senin benimle uğraşıyorsun. Sanane Kardeşim beyenmiyorsan okuma laf atma bana Zindan hala konuşupta neden konunun dışına çıkmasına göz yumuyorsun. Ben konuyu kapatmak istedikce konusuyor Ayıp denen bişey var ama ya.
 
Ynt: Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

Ben de ilk defa gördüm böyle bir başlık.Umarım Yararlı olur.Paylaşımlar devam eder .Başlığı açanı tebrik ederim .Adil olmak gerekirse başlığı açan arkadaşın da ,diğer yorum yapan arkadaşın da stajla ilgili kanun maddesini yazarak hatırlatan arkadaşa hakaret ederek cevap vermesi doğru olmamış.
 
Ynt: Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

Öncelikle acil taleplerini acil en yerine getiriyoruz. Bu mükellefleri çok memnun ediyor
 
Ynt: Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

magnacarta ' Alıntı:
Ben de ilk defa gördüm böyle bir başlık.Umarım Yararlı olur.Paylaşımlar devam eder .Başlığı açanı tebrik ederim .Adil olmak gerekirse başlığı açan arkadaşın da ,diğer yorum yapan arkadaşın da stajla ilgili kanun maddesini yazarak hatırlatan arkadaşa hakaret ederek cevap vermesi doğru olmamış.
teşekkür ederim..
 
Ynt: Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

magnacarta ' Alıntı:
Ben de ilk defa gördüm böyle bir başlık.Umarım Yararlı olur.Paylaşımlar devam eder .Başlığı açanı tebrik ederim .Adil olmak gerekirse başlığı açan arkadaşın da ,diğer yorum yapan arkadaşın da stajla ilgili kanun maddesini yazarak hatırlatan arkadaşa hakaret ederek cevap vermesi doğru olmamış.
bende Ayni sekilde dusunuyorum.biraz daha sakin olalim.Arada soylenen onemli bilgiler kaynamasin
 
Ynt: Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

Konunun özüyle alakalı yorum yapan arkadaşlarımız çok az.Daha ziyade kişisel atışmalar ve bunun sonuçları üzerinde durulmuş.Yanlış veya doğru olsa bile eğer konu hakkında yorum yapılırsa daha faydalı olur.

Bu arada müşteri memnuniyeti için aklıma gelen bir fikir de şöyle..Memnuniyeti etkileyen bir husus ta
stajyer veya eleman ki düşüncemizle meslek mensubu olduktan sonraki düşüncemiz arasındaki farklılıktır diye düşünüyorum.Biliyorsunuz ağzımıza sakız olmuş bir laf vardır hani; işçi kafasıyla veya mantığıyla düşünmek diye bir deyim vardır ya.Genelleme yapmıyorum herkes tabiki böyle düşünmüyordur.Elemanken genelde müşteri değil kaba tabirle patron memnun edilmeye çalışılır.Evet,bu dolaylı olarak müşteri memnuniyetini de sağlar ama elemanın veya stajyerin güttüğü amaç aslında bu değildir.Onun tek hedefi patronu memnun etmektir.Müşterinin memnuniyetide bu durumda patronun sorunudur,elemanın değil..Çalışanlarda hep şunu isteriz ya; işçi mantığıyla çalışma,işi kendi işinmiş gibi düşün ve önemse işine sarıl diye. Elemanken bu niyetle çalışanda var çalışmayanda var.
Bu konu üzerine çok konuşulabilir,ben kapıyı aralamış olayım hep birlikte kapıyı açar gireriz içeriye bakarız inşallah..
Saygılar
 
Ynt: Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

Sayın stajyerzade,beni tanımazsınız,bende sizi tanımam.Kişisel atışmalardan uzak durmuşumdur..Hala daha o niyetleyim.O nedenle siz kendi bildiğinizi bende kendi bildiğimi yapayım.Bu meslekte de veya başka meslekte de olsanız yine isterim ki her şey gönlünüzce olsun..Saygılar.
 
Ynt: Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

Bencede stajınızı bırakmanız çok doğru ve yerinde bir karar olur bu düşüncelerle zaten iyi bir hizmet verebileceğinizi sanmıyorum.

Komando meselesi içinse ayrıca tebrik ederim bu da yerinde bir karar en azından 3-5 kişinin kölesi olmak yerine karşılık beklemeden vatana hizmet etmiş olursunuz.
 
Ynt: Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

stajyerzade, sizin gibi meslektaşlarımdan utanıyorum.
bu başlık emeğin karşılığı, meslek dayanışmasının en güzel örneği iken
ve fikirlerini esirgemeyip vakit ayırıp biz yeni müşavirlere yol gösteren insanlara müteşekkir olmamız gerekirken,
çok alakasız ve yanlış bi şekilde emekçi propagandası yapıyosun..
üslubunuzun çirkinliği de cabası
 
Ynt: Muhasebe Bürolarında Müşteri Memnuniyeti için neler yapıyorsunuz?

Konu hakkında yorum yapmak yerine kişisel tartışmalara giriliyor. Konunun özüyle ilgili birşeyler yazma çabasında olan yok .Birkaç kişi tartışıyor diğer arkadaşlar da bu tartışmalara yorum yazıyor.Sanırım ,bu böyle sürüp gidecek .Talihsiz yorumlara neden olmamak için bundan sonrakonunun kilitlenmesinin daha hayırlı olacağını düşünüyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst