Şu an bir şirkette Mali Müşavirlik Stajımı Yapmaktayım.1 Yıl sonra stajım bitiyor. Bazı konularda yetersiz olduğumu düşünüyorum. Stajım bitince birkaç defter tutmak istiyorum. Ama bu konuda neler yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bu konudaki önerilerinizi ve tavsiyelerinizi maddeler halinde bekliyorum.(Şuan şirketten çıkma olasılığım yok)
Yaptığım işler aşağıdakiler;
1)-Fatura Yevmiye Kayıtlarının İşlenmesi,
2)-SSK Bildirgelerinin Verilmesi,
3)-Muhtasar İcmallerinin Hazırlanması,
4)-Personel İşlemlerinin Takip Edilmesi,
5)-Bankalarla İşlemlerin Yürütülmesi,
Yaptığım işler aşağıdakiler;
1)-Fatura Yevmiye Kayıtlarının İşlenmesi,
2)-SSK Bildirgelerinin Verilmesi,
3)-Muhtasar İcmallerinin Hazırlanması,
4)-Personel İşlemlerinin Takip Edilmesi,
5)-Bankalarla İşlemlerin Yürütülmesi,