Merhaba, 1-9 işçi çalıştıran işyerinde işçinin raporlu olduğu aylarda eksik gün bildirimini kuruma vermeyi atlamışız.
Eksik gün bildirimi rapordan kaynaklanmaktadır. Rapor elektronik ortamda çalışılmadığına dair bildirim ile onaylanmıştır.
Ayrıca APHB verilirken "sigortalı istirahat süresinde çalışmamıştır" kutucuğu işaretlenmiştir.
Bu durumda
-geriye dönük olarak eksik gün bildirim formunu kuruma vermelimiyiz ?
-bu belgeyi gecikmeli olarak verirsek ne ile karşılaşırız ?
-hiç vermez isek ne olur ?
Teşeküürler.
Eksik gün bildirimi rapordan kaynaklanmaktadır. Rapor elektronik ortamda çalışılmadığına dair bildirim ile onaylanmıştır.
Ayrıca APHB verilirken "sigortalı istirahat süresinde çalışmamıştır" kutucuğu işaretlenmiştir.
Bu durumda
-geriye dönük olarak eksik gün bildirim formunu kuruma vermelimiyiz ?
-bu belgeyi gecikmeli olarak verirsek ne ile karşılaşırız ?
-hiç vermez isek ne olur ?
Teşeküürler.