Bir sigorta acentesi, bir müşterisi ile X Sigorta Şirketinin Sağlık Poliçesini yapıyor.
Müşteri hastalanıyor ve X Sigorta Şirketi hastane faturasını/masraflarını karşılamıyor.
Müşteri bana poliçeyi satarken karşıladığını söylemiştiniz diyor ve Sigorta Acentesine müracaat ediyor.
Sigorta Acentesi de müşterisinin hastane faturasını ödemek zorunda kalıyor.
Biz şimdi Sigorta Acentesinin muhasebesi olarak bu hastane faturasını kayıtlarımıza gider olarak alabilir miyiz?
Alabilirsek, şartları neler olmalı? Mesela fatura hasta adına olsa, biz bankadan bu fatura bedeli ödesek yeterli olur mu? Vs.?
Müşteri hastalanıyor ve X Sigorta Şirketi hastane faturasını/masraflarını karşılamıyor.
Müşteri bana poliçeyi satarken karşıladığını söylemiştiniz diyor ve Sigorta Acentesine müracaat ediyor.
Sigorta Acentesi de müşterisinin hastane faturasını ödemek zorunda kalıyor.
Biz şimdi Sigorta Acentesinin muhasebesi olarak bu hastane faturasını kayıtlarımıza gider olarak alabilir miyiz?
Alabilirsek, şartları neler olmalı? Mesela fatura hasta adına olsa, biz bankadan bu fatura bedeli ödesek yeterli olur mu? Vs.?