Merhaba;
Geeçenlerde yeni taşındığımız büromuza (ya sıradan kontrolleri yada şikayet üzerine) belediye ekipleri geldi.Ve işyeri olduğumuz içinde belediyeden ruhsat almamız gerektiğini söylediler ve tutanak tutup 10 gün içinde müracat etmemiz gerektiğini aksi takdirde vs..vs.. cezalarına muhatap kalacağımızı söylediler.Forumda da araştırdım internettende araştırdım, odayada sordum.Ulaştığımız sonuç itibari ile ilgili danıştay kararları vasıtasıyla smmm büroları iiçin belediye işyeri ruhsatı almanın zorunlu olmadıığı bilgisine ulaştım.Ancak belediye bunu kabul etmiyor.Bizi ilgilendirmez kesinlikle ruhsat alacaksınız diyor.
Bu durumda ben ruhsat almaz isem belediye bana ne yapabilir.Mahkemelikmi olmak zorundayız.
Daha önceden bu konu ile ilgili sorun yaşayanlarınız oldumu.?
Nasıl bir yol izlediniz.?
Bilgi verirseniz sevinirim.?
Teşekkürler.
Kolay gelsin.
Geeçenlerde yeni taşındığımız büromuza (ya sıradan kontrolleri yada şikayet üzerine) belediye ekipleri geldi.Ve işyeri olduğumuz içinde belediyeden ruhsat almamız gerektiğini söylediler ve tutanak tutup 10 gün içinde müracat etmemiz gerektiğini aksi takdirde vs..vs.. cezalarına muhatap kalacağımızı söylediler.Forumda da araştırdım internettende araştırdım, odayada sordum.Ulaştığımız sonuç itibari ile ilgili danıştay kararları vasıtasıyla smmm büroları iiçin belediye işyeri ruhsatı almanın zorunlu olmadıığı bilgisine ulaştım.Ancak belediye bunu kabul etmiyor.Bizi ilgilendirmez kesinlikle ruhsat alacaksınız diyor.
Bu durumda ben ruhsat almaz isem belediye bana ne yapabilir.Mahkemelikmi olmak zorundayız.
Daha önceden bu konu ile ilgili sorun yaşayanlarınız oldumu.?
Nasıl bir yol izlediniz.?
Bilgi verirseniz sevinirim.?
Teşekkürler.
Kolay gelsin.