Şube-Merkez Faturaları

fugenc

Tanınmış Üye
Üyelik
6 Tem 2005
Mesajlar
1,007
Konum
bursa
Bir mükellefimiz, faturalarını şube ve merkezde kullanıyor.. Örneğin 1'den 500'e kadar 50'şer yapraklı fatura koçanlarının, 1-100 arası merkezde, 101-250 arası şubede, bitince yine 300-450 merkezde vb.. Bu durumda faturalarda tarih-ve numara sırası uyumu olmuyor.. Yani 250 no.'lu fatura 200 no'dan önceki tarihte kesilebiliyor.. Bu problem yaratır mı??
 
Ynt: Şube-Merkez Faturaları

merkez ve şube için ayrı ayrı fatura bastırılıp kullanılması daha sağlıklıdır.
 
Ynt: Şube-Merkez Faturaları

ayrı ciltlerde fatura kullanımı bahsetmis olduğunuz tarih ve fatura numaralarının birbirini takip etmesini ve düzenli olarak takibini kolaylaştıracaktır.
 
Üst