Arkadaşlar, Merhaba
Yurtdışındaki firmadan fatura ile yabancı personellerini bize faturalandırıyor. Bu personeller bizde ayda 10 gün çalışıyor bazıları senede 181 günüde geçiyor.
Bu faturalar ile ilgili bir işlem yapmama gerek var mıdır ?
Sgk durumları nedir ? Bizim personelimiz değil ama bir kaza geçirseler sorumlumuyuz ? karşılıklı sigorta anlaşmamız mı olmalı bu ülke ile ?
Stopaj ve kdv 2 ile ilgisi var mıdır bu faturaların ?
Teşekkür ederim
Saygılarımla
Yurtdışındaki firmadan fatura ile yabancı personellerini bize faturalandırıyor. Bu personeller bizde ayda 10 gün çalışıyor bazıları senede 181 günüde geçiyor.
Bu faturalar ile ilgili bir işlem yapmama gerek var mıdır ?
Sgk durumları nedir ? Bizim personelimiz değil ama bir kaza geçirseler sorumlumuyuz ? karşılıklı sigorta anlaşmamız mı olmalı bu ülke ile ?
Stopaj ve kdv 2 ile ilgisi var mıdır bu faturaların ?
Teşekkür ederim
Saygılarımla