Arkadaşlar bende sizden tavsiye istiyorum.. Acaba şu şartlarla siz kabul edermisiniz;
bir mali müşavir ile görüştüm. Kendisi mahkemelerde Bilirkişilik yapıyor ve Bilirkişi raporu hazırlıyor..16 tane müşteri portföyü var.. büronun ayda geliri 1200.- TL., kirası, telefonu, elektriği, vs. 350 TL yi buluyor..
Mali müşavir 73 yaşında..Yaşı itibariylede bilgisayar kullanmayı bilmiyor.. Dolayısıyla bütün işlemlerini ben yapacağım..Evrak takibi, defter işleme, beyanname göndermek, mevzuatı takip etmek ve bunun yanında bilirkişi raporlarını yazmak vs..1-2 seneye kadarda işten elini çekeceğini ve masrafsız olarak bana bırakmak istediğini söyledi..
bende ruhsatı yeni kazandım.. Sıfırdan büro açmak ve defter bulmak gibi bir düşüncem vardı, bu anlattığım durumla ilgili; hazır bi büro var gelir yada giderini düşünmeden bu işe sizce evet denilir mi?