Değerli meslektaşlarım ve üstadlarım
İşin içinden çıkamadığım aşağıdaki sorularıma cevap verip yardımcı olursanız çok sevinirim.
1. İşyerimde çalışan bir personel için 02.01.2009 tarihinde nakil yapmak zorundayım. Buradan 2 günlük kişinin hakedişi olmaktadır.
2. Bu kişi 03.01.2009 tarihinde yeni yere giriş yapacağımızdan buradanda 29 günlük hakedişi olacaktır.
3. Bu durumda bu kişinin AGİ'si de 2 şirketimizden de çıkacağı için normal AGİ hakedişinden daha fazla AGİ'si olacaktır.
4. Bu kişiye ayrıca birinci şirketten 2, diğer şirketten de 29 gün hakediş olacağı için toplam 31 günlük ücret ödemiş olacağız.
Bizde bu kişiye 30 günlük ücret ve normal AGİ tutarını ödemek istiyoruz.
Şimdi bir de yeni yasayla beraber bankaya ödeyeceğimizden 2 şirkettende ücret yatması gerekiyor. Doğru mu? Eğer öyleyse 1. şirketten ücret yatırmasak bu seferde muhasebe açısından bankayla ve bordrolar tutmayacak.
Bu konuda ayrıntılı yardımlarınızı acil olarak rica ederim. Saygılarımla
İşin içinden çıkamadığım aşağıdaki sorularıma cevap verip yardımcı olursanız çok sevinirim.
1. İşyerimde çalışan bir personel için 02.01.2009 tarihinde nakil yapmak zorundayım. Buradan 2 günlük kişinin hakedişi olmaktadır.
2. Bu kişi 03.01.2009 tarihinde yeni yere giriş yapacağımızdan buradanda 29 günlük hakedişi olacaktır.
3. Bu durumda bu kişinin AGİ'si de 2 şirketimizden de çıkacağı için normal AGİ hakedişinden daha fazla AGİ'si olacaktır.
4. Bu kişiye ayrıca birinci şirketten 2, diğer şirketten de 29 gün hakediş olacağı için toplam 31 günlük ücret ödemiş olacağız.
Bizde bu kişiye 30 günlük ücret ve normal AGİ tutarını ödemek istiyoruz.
Şimdi bir de yeni yasayla beraber bankaya ödeyeceğimizden 2 şirkettende ücret yatması gerekiyor. Doğru mu? Eğer öyleyse 1. şirketten ücret yatırmasak bu seferde muhasebe açısından bankayla ve bordrolar tutmayacak.
Bu konuda ayrıntılı yardımlarınızı acil olarak rica ederim. Saygılarımla