arkadaşlar merhaba. 3 gün ve üzeri işgöremezlik belgesi alan personellerimin çalışılmadığına dair bildirim girişini yapıyorum.
sgk nın sayfasında (e sgk - diğer uygulamalar - çalışılmadığına dair bildirim girişi) "manuel çalışılmadığına dair bildirim işlemleri" kısmından kimlik numarasını girdiğimde personelin bilgileri geliyor. ben de ilgili yerleri dolduruyorum. şimdiye kadar hep böyle yaptım. (rapor bitiminden sonraki 5 işgünü içinde veriyorum bildirimleri)
burada bir yenilik ya da değişiklik söz konusu oldu mu acaba? aynı sayfanın sol üst kısmında "elektronik çalışılmadığına dair bildirim işlemleri" diye bir yer var. burayı da mı dolduruyoruz? bugün bir personelimin rapor girişini yapıcaktım. int. de şöyle bir sayfaya rastladım. acaba yanlış işlem mi yaptım şimdiye kadar diye tedirgin oldum açıkçası.
İşverenler İçin E-Ödenek Sistemi Kullanma Kılavuzu
şimdiye kadar hiç "elektronik ortamda çalışılmadığına dair bildirim girişi" yapmadım. manuel yaptım. acaba yanlış mı yaptım??
ben çalışılmadığına dair bildirim girişi yapılabilmesi için en az 3 günlük bir raporun olması gerektiğini biliyorum. devlet 2 günü ödemediği için. 3 günün altındaki raporlara herhangi bir işlem yapmıyorum. bugün personelimin rapor girişini yapabilmem için son gün. lütfen bilgisi olanlar acil olarak cevap verebilirler mi?
sgk nın sayfasında (e sgk - diğer uygulamalar - çalışılmadığına dair bildirim girişi) "manuel çalışılmadığına dair bildirim işlemleri" kısmından kimlik numarasını girdiğimde personelin bilgileri geliyor. ben de ilgili yerleri dolduruyorum. şimdiye kadar hep böyle yaptım. (rapor bitiminden sonraki 5 işgünü içinde veriyorum bildirimleri)
burada bir yenilik ya da değişiklik söz konusu oldu mu acaba? aynı sayfanın sol üst kısmında "elektronik çalışılmadığına dair bildirim işlemleri" diye bir yer var. burayı da mı dolduruyoruz? bugün bir personelimin rapor girişini yapıcaktım. int. de şöyle bir sayfaya rastladım. acaba yanlış işlem mi yaptım şimdiye kadar diye tedirgin oldum açıkçası.
İşverenler İçin E-Ödenek Sistemi Kullanma Kılavuzu
şimdiye kadar hiç "elektronik ortamda çalışılmadığına dair bildirim girişi" yapmadım. manuel yaptım. acaba yanlış mı yaptım??
ben çalışılmadığına dair bildirim girişi yapılabilmesi için en az 3 günlük bir raporun olması gerektiğini biliyorum. devlet 2 günü ödemediği için. 3 günün altındaki raporlara herhangi bir işlem yapmıyorum. bugün personelimin rapor girişini yapabilmem için son gün. lütfen bilgisi olanlar acil olarak cevap verebilirler mi?