Selamlar,
Defter Beyan Sistemine, Finansal Kiralama-Leasing ile alınan iş makinesinin kaydı nasıl olmalıdır. Acil yardım lütfen :
* İlk leasing faturası ile sabit kıymet kartı açıp; daha sonraki faturaları ek maliyete mi gireceğiz ?
Eğer ek maliyet olarak girecek isek; ek maliyetin gider alt türü ne olmalıdır? ( örneğin diğer mi; faiz ve finansman gideri mi...)
* Ya da her leasing faturasıyla birlikte ayrı bir sabit kıymet kartı mı açılacak ?
* Amortismanları 3 ayda bir mi; her ay mı; yıllık mı ayırmamız gerekiyor ?
Defter Beyan Sistemine, Finansal Kiralama-Leasing ile alınan iş makinesinin kaydı nasıl olmalıdır. Acil yardım lütfen :
* İlk leasing faturası ile sabit kıymet kartı açıp; daha sonraki faturaları ek maliyete mi gireceğiz ?
Eğer ek maliyet olarak girecek isek; ek maliyetin gider alt türü ne olmalıdır? ( örneğin diğer mi; faiz ve finansman gideri mi...)
* Ya da her leasing faturasıyla birlikte ayrı bir sabit kıymet kartı mı açılacak ?
* Amortismanları 3 ayda bir mi; her ay mı; yıllık mı ayırmamız gerekiyor ?