Merhaba arkadaşlar ;
yeni ofisimi açtım ve bazı konularda tecrübesizim.
1- Gib e yüklenecek defter bilgileri ne şekilde yapılacak ? Noterler birliği nden kapakları alıyoruz , tasdik yaptırıyoruz. Sonra gib e hangi bilgiler giriliyor ?
2- Mükellefle oda dan temin edeceğimiz sözleşmeyi imzalıyoruz. Bunun haricinde birde beyanname aracılık sözleşmesi var. Bu sözleşme ne zaman yapılıyor ? Yani 2 ayrı sözleşme mi yapıyoruz mükelleflerle ?
Teşekkürler.
yeni ofisimi açtım ve bazı konularda tecrübesizim.
1- Gib e yüklenecek defter bilgileri ne şekilde yapılacak ? Noterler birliği nden kapakları alıyoruz , tasdik yaptırıyoruz. Sonra gib e hangi bilgiler giriliyor ?
2- Mükellefle oda dan temin edeceğimiz sözleşmeyi imzalıyoruz. Bunun haricinde birde beyanname aracılık sözleşmesi var. Bu sözleşme ne zaman yapılıyor ? Yani 2 ayrı sözleşme mi yapıyoruz mükelleflerle ?
Teşekkürler.