Devam Eden İş İçin Kısım Kısım Gönderimlerde Fatura Düzeni?

Ogrenci

Katkı Sunan Üye
Üyelik
6 Haz 2005
Mesajlar
171
Merhaba


Bir mükellef örneğin bir fabrikaya vinç sistemi kuracak.
Bu işin 20 gün sürdüğü varsayılırsa;

01/01/2006 da Bu işle ilgili firmanın adresine 1 adet motor gönreriyor
10/01/2006 da demirden ayaklarını gönderiyor
03/02/2006 da halatını gönderiyor.

1) Her sevkiyatta gönderdiği malzemeler için fatura kesmek zorunda mı?
2) Yoksa faturayı işin bitiminde mi kesmeli.
3) İrsaliyelere müşterinin adını mı yazmalı yoksa kendi adını mı?

teşekkürler
 
merhaba
tek tek fatura kesmenize gerek yoktur. iş bitiminde tek bir fatura kesebilirsiniz.
İrsaliyelerinizi müşteri adına düzenlemeniz gerekmektedir.

keseceğiniz faturaya daha önce bu iş ile ilgili kesmiş olduğunuz irsaliyelerin numaralarını yazmayı unutmayın.

kolay gelsin...
 
umut' Alıntı:
merhaba
tek tek fatura kesmenize gerek yoktur. iş bitiminde tek bir fatura kesebilirsiniz.
İrsaliyelerinizi müşteri adına düzenlemeniz gerekmektedir.

keseceğiniz faturaya daha önce bu iş ile ilgili kesmiş olduğunuz irsaliyelerin numaralarını yazmayı unutmayın.

Bu durumda işin başlama ve bitiş tarihlerinide ihtiva eden bir sözleşme yapmak gerekiyor. Yoksa fatura kesilme süresinin gecikmesi problem olur
 
Üst