Değerli üstatlar muhasebe açısından bu sıkışık günlerimizde bir şey danışmak istiyorum.
bir işçimiz 2011 aralık ayında bir gün işe gelmedi 1 gün maaşını eksik ödedik.ssk aylık prim ve hizmet belgesinde 31-1 =30 gün kanun gereği 30 gün belirtip eksik gün göstermedik tabiki eksik gün sebebide belirtmedik zaten yazınca uyarı veriyor.
benim danışmak istediğim husus bu durumda acaba ssk ya ek 10 eksik gün bildirim formu düzenlenip yollanacakmı ? çünkü bu personelde diğerleri gibi gün sayısı 30 gün olarak belirtilmektedir.
kıymetli yardımlarınızı bekliyorum.hepinize yeni yılda sağlıklı hayırlı işler dilerim.
bir işçimiz 2011 aralık ayında bir gün işe gelmedi 1 gün maaşını eksik ödedik.ssk aylık prim ve hizmet belgesinde 31-1 =30 gün kanun gereği 30 gün belirtip eksik gün göstermedik tabiki eksik gün sebebide belirtmedik zaten yazınca uyarı veriyor.
benim danışmak istediğim husus bu durumda acaba ssk ya ek 10 eksik gün bildirim formu düzenlenip yollanacakmı ? çünkü bu personelde diğerleri gibi gün sayısı 30 gün olarak belirtilmektedir.
kıymetli yardımlarınızı bekliyorum.hepinize yeni yılda sağlıklı hayırlı işler dilerim.