SMM Yeni Ofis Ortak Aranıyor

Üyelik
22 Mar 2012
Mesajlar
74
Konum
İstanbul
Merhaba arkadaşlar,

Tummuz sınavında 7/7 yaparak ruhsatı almaya hak kazandım.Şimdi İstanbul Anadolu Yakasında büro kuracağım.İngilizcem çok iyi.İkamatgahım İstanbul/Ataşehir. Ortaklaık düşünen arkadaşlar varsa benimle iletişime geçerse çok sevinirim.

Saygılarımla
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar bende Bağcılar Güneşli bölgesinde açacağım. Bu konuda görüş bilgi ve tecrubesinizi aktarırsanız sizlere çok dua ederim.
 
Arkadaşlar bende Bağcılar Güneşli bölgesinde açacağım. Bu konuda görüş bilgi ve tecrubesinizi aktarırsanız sizlere çok dua ederim.


arkadaşım bende bağcılar güneşli bölgesinde ikamet etmekteyim ve böyle bir düşüncem var. ben bağımlı çalışıyorum SMMM ruhsatım var gider ortaklığı veya hem gelir hem gider ortaklığı düşünüyorsan irtibata geçelim. detayları görüşebiliriz.
 
arkadaşım bende bağcılar güneşli bölgesinde ikamet etmekteyim ve böyle bir düşüncem var. ben bağımlı çalışıyorum SMMM ruhsatım var gider ortaklığı veya hem gelir hem gider ortaklığı düşünüyorsan irtibata geçelim. detayları görüşebiliriz.

size özelden mesaj yolladım ulaştı mı ? bilmiyorum. Bu konu hakkında görüşmekte fayda var. [email protected]
 
Arkadaşlar ümraniye civarında küçük bir ofis buldum.(henüz kiralamadım.) Fakat ben haftanın 1 günü orda olacağım. Gider ortağı bir arkadaş arıyorum. Veya o civarlarda kendi bürosu olupta gider ortağı arayan varsa mesajlarınızı bekliyorum. Kısacası haftanın bir günü için resmi olarak gösterip çalışacağım bir ofis arıyorum. Ortak olarak çalışacağım arkaşımla hem bilgi konusunda biribirimize destek oluruz. Hem de ofis boş kalmaz.
 
Merhaba Arkadaşlar,Kocaeli Gebze de Muhasebe Bürosu açma arefesindeyim.Gider ortaklığı düşünen bir arkadaş varsa görüşmek isterim.Haftanın birkaç günü büromda bulunacağım.İlgilenen arkadaşlar bana mail ile :)ulaş[email protected]
Saygılarımla,
 
Tekrardan merhaba üstadlarım. Sonunda büromu 2 ocak itabarı ile kurmuş bulunmaktayım.Şifremi dün aldım. Daha önce beyanı biz hazırlardık üstad yollardı ve hiç e beyanneme yollamadığım için bir kaç sorum olucak. Mükellefler için E-beyanname aracılık ve sorumluluk sözleşmesi ve E beyyanname sorumluluk sözleşmesi arasındaki fark nedir.İkisinide doldurmam gerekiyor mu?Kusura bakmayın daha önce bizim üstad bu işleri yaptığı için ben ilk kez yapacağım. Ayrıca yeni bir mükellefle anlaşma yaptığımızda devir teslim tutanağı düzenlemek zorundamıyız? Ve her mükellefi vergi dairesi ve odaya anında bildirmek gerekiyor mu? Son bir sorum daha olucak ben mükellef ile görüşme yaptığımda bir önceki ayın kdv beyanını ve sigorta tahakkukunu getir bana yeter diyorum gözleri korkmasın diye. Mizan vs gibi diğer belgeleri zaman içinde isterim diye düşünüyorum. Sizce hatamı yapıyorum? Lütfen ilk iş alırken yapılması gerekenler hakkında bilgi verirseniz çok memnun olurum. Saygılarımla
 
Sn. altairstar hayırlı olsun..
öncelikle; aracılık sözleşmesinde sadece mevcut şifreniz ile mükellefin e-beyanlarını gönderme yetkiniz var.(muhasebesinden sorumlu değilsiniz sadece sizin şifreniz aracılığıyla gönderiliyor.)....aracılık ve sorumluluk sözleşmesinde ise mükellefin beyanlarınının düzenlenmesinden ve gönderilmesinden sorumlusunuz.(standart muhasebe süreci...) ikisini de doldurmanız gerekmez.hangisi uygunsa onu uygulayacaksınız.
Yeni mükellefle anlaşma yapıldığında devir teslim tutanağı mecburi değil,ancak sizin yararınızadır.(özellikle dönem ortasında iş aldığınızda)..ne mizanlar gördük aslında hiç yoklardı ;) siz işi kabul etmeden önceki eksiklikler yanlışlar v.s. sizin döneminizi de etkileyecek sonuçta,,teslim tutanagı hazırlayın ,şu tarihli mizan,beyannameler,cari bilançosu v.s. madde madde yazıp hepsini imzalı kaşeli isteyin.herkes her işi aynı itina ile yapmıyor maalesef..
gib in sitesinden şifrenizle sözleşmeleri girmeniz gerekiyor.(e-beyanname yetki bilgileri bölümünden).odaya anında bildirim yapmaya gerek yok zaten yıl içinde liste halinde mükellef bildirimi yapıyoruz odaya... v. dairesine damga v. verme süresi içinde tutarın hesabı için sözleşme vereceksiniz zaten..
iyi çalışmalar....
 
Sn. kcoskun82 vermiş olduğunuz bilgilerden dolayı çok teşekkür ederim.Çok faydalı oldu.Size de iyi çalışmalar dilerim.Saygılarımla.
 
büro açan arkadaşlarım ruhsatınız ve büronuz hayırlı olsun.
inşallah tecrübelerinizi de burdan paylaşırsınız.
büro açmak ve en azından gider ortaklığı yapmak fikri çok hoşuma gitti.
ben de nasipse ruhsatımı almaya az kaldı.
ruhsattan sonra aynı doğrultu da ben de büro kurma fikirleri oluşturmk ave eyleme geçmek hevesine girdim.
paylaşımlar bu konuda çok güzel oluyor. herkese kolay gelsin
 
Sn. Nurbanu çok teşekkürler.Burada yaşadığım tecrübeleri sürekli paylaşacağım.Umarım bürosunu yeni açacak arkadaşlara yol gösterici olur.Sizinde birtek maliyet muhasebesi kaldı diye hatırlıyorum ne yaptınız?
 
sonuç bekliyorum. nasipse bu ocakta haberi alacğaız. inşallah nasip olur. son hak sıkıntısını kaldıramam gibi geliyor çünkü.
ayrıca size bir soru sorsam,
şimdi çalıştıım şirkette 2 şirketin muhasebesini yapıyorum. biri ymm biri smm bağlı.
ikisinin de beyannamerlini ve iğneden ipliğe herşeyine ben yapıyorum.
onlar arada gelip dosyalara bakıyorlar.
neyse severim üstadlarımı saygım sonsuz.
ruhsat almaya hak kazanırsam, maliyeti malum bir yük şu an için bana.
acaba , bu smm bağlı olan şirkette kednimi bağımlı çalışan olarak gösterip , smm işini üstlensem ,ne kadar masraf olur bana ,
çünkü oradan smm ücretini ben alırsam ,ruhsatı almak için kaynak oluştururum kendime.
ama tabi bir düşünce daha etüd etmedim.
bir akıl verir misiniz?
 
Merhaba arkadaşlar,

Tummuz sınavında 7/7 yaparak ruhsatı almaya hak kazandım.Şimdi İstanbul Anadolu Yakasında büro kuracağım.İngilizcem çok iyi.İkamatgahım İstanbul/Ataşehir. Ortaklaık düşünen arkadaşlar varsa benimle iletişime geçerse çok sevinirim.

Saygılarımla

Üstad hayırlı olsun. Ortaklık için bişey demiyecem ama benim gibi stajyer arkadaşlara 7/7 nin formülünü anlatırsan sana duacı olacağız. :))
 
sonuç bekliyorum. nasipse bu ocakta haberi alacğaız. inşallah nasip olur. son hak sıkıntısını kaldıramam gibi geliyor çünkü.
ayrıca size bir soru sorsam,
şimdi çalıştıım şirkette 2 şirketin muhasebesini yapıyorum. biri ymm biri smm bağlı.
ikisinin de beyannamerlini ve iğneden ipliğe herşeyine ben yapıyorum.
onlar arada gelip dosyalara bakıyorlar.
neyse severim üstadlarımı saygım sonsuz.
ruhsat almaya hak kazanırsam, maliyeti malum bir yük şu an için bana.
acaba , bu smm bağlı olan şirkette kednimi bağımlı çalışan olarak gösterip , smm işini üstlensem ,ne kadar masraf olur bana ,
çünkü oradan smm ücretini ben alırsam ,ruhsatı almak için kaynak oluştururum kendime.
ama tabi bir düşünce daha etüd etmedim.
bir akıl verir misiniz?

buda meslektaşlar arasında gerçekleştirilen bir çalışma durumudur.
kendinizi bağımsız olarak göstereceksiniz, kendi bağkurunuzu yatıracaksınız ama şirket bünyesinde çalışacaksınız..böylelikle birden çok defter tutma imkanınızda olabilir..
 
bir sıkıntımda , aktif olarak defter tutamaycaksam,
5 sene sonra ssk günüm doluyor.ç ama yaşı bekeleceğim.
acaba bağkur a geçince emeklilik sürem çok daha uzayıp maaşım düşer mi kaygısı . zaten emekli maaşları kuş kadar.::))
nelere takılıyor değil mi insan.:))
 
aynen öyle..sosyal güvenlik destekleme primi ödeyerek devam edersiniz.
ama yerinizde olsam , 3-5 müşterim varsa büromu açardım..kendi işimin patronu olurdum..dediğiniz gibi emekli maaşınız da var.
 
aynen öyle..sosyal güvenlik destekleme primi ödeyerek devam edersiniz.
ama yerinizde olsam , 3-5 müşterim varsa büromu açardım..kendi işimin patronu olurdum..dediğiniz gibi emekli maaşınız da var.

emekli maaiı şu an yok .keşke olsaydı.
ama kesn mükelledim olsa , açardım. ama şu an buna hazır değil şartlar.
o da olacak tabi yakında:)
 
Üst