öncelikle kolay gelsin herkese... ben yaklaşık olarak 17 aydır bir ofiste çalışmaktayım. bu 17 ay süresince maaşların düzenli yattığı sadece 4-5 ay var. bu son ayda 20 gün gecikti maaşlarımız ve artık işten çıkmak istiyorum ben. işten çıkarken izlemem gereken yollar nelerdir? nasıl haklarım vardır.?
yanında çalıştığım adamla öyle kanlı bıçaklı değiliz yani aslında bana sadece gecikmiş maaşımı ve çalıştığım gün sayısının ücretini verse olur. ama bunu vermeyip işi zora sokma sürecine girerse yasal haklarım nelerdir öğrenmek istiyorum.
ve birde benim işten çıkacagımı bu durum da 15 gün önceden bildirmem gerekirmi? eğer gerekirse bunun için nasıl bir dilekçe hazırlamalıyım?
yanında çalıştığım adamla öyle kanlı bıçaklı değiliz yani aslında bana sadece gecikmiş maaşımı ve çalıştığım gün sayısının ücretini verse olur. ama bunu vermeyip işi zora sokma sürecine girerse yasal haklarım nelerdir öğrenmek istiyorum.
ve birde benim işten çıkacagımı bu durum da 15 gün önceden bildirmem gerekirmi? eğer gerekirse bunun için nasıl bir dilekçe hazırlamalıyım?